تلاش برای برگزاری نبرد جاشوا برابر فیوری!

کارگذار جاشوا از تمایلش برای تدارک مبارزه دو غول سنگین وزن بوکس در تابستان خبر داد.

10:27 06/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۶۹

به گزارش mma.ir ، ادی هِرن پروموتر یا همان کارگذار بریتانیای آنتونی جاشوا پس از پیروزی اخیر تایسون فیوری برابر دیانتِی وایلدر خواهان برگزاری مبارزه قهرمانی بلامنازع دسته سنگین وزن بین AJ و جیپسی کینگ شد.

فیوری با غلبه بر وایلدر کمربند قهرمانی WBC سنگین وزن را به دست آورد و در سمت دیگر جاشوا با پیروزی آخرش برابر رویز کمربندهای قهرمانی WBA، WBO و IBF سنگین وزن را پس گرفت و اکنون تمامی کمربندهای اصلی قهرمانی سنگین وزن در اختیار دو بوکسر بریتانیایی است.
هِرن در مصاحبه با اسکای اسپورتز در این باره گفت: ” برای من قدم بعدی این است که مستقیم به سراغ مبارزه جاشوا برابر فیوری برویم. هیچ کسی مبارزه سوم بین فیوری و وایلدر را نمی خواهد.”
برای مبارزه هایی که فیوری در ایالات متحده انجام می دهد، باب اروم از Top Rank کارگذار اوست. Top Rank همچنین کارگذاری کوبرات پولِف نیز که حریف احتمالی جاشوا خواهد بود را نیز بر عهده دارد. هِرن باور دارد که با همکاری “تاپ رَنک” می تواند فیوری را جایگزین پولِف برای مبارزه با جاشوا کند.
فیوری بعد از پیروزی برابر وایلدر گفت:” دیانتِی به زمان احتیاج دارد تا دوباره بهبود یابد ولی مطمئنم که او مبارزه مجدد را دریافت خواهد کرد. من مطمئنم که ما دوباره با هم مبارزه خواهیم کرد، البته اگر او بخواهد. اما اگر او آن را نخواهد و هر کس دیگری جلو بیاید با آن همین کاری را که با وایلدر کردم انجام خواهم داد.”
وایلدر در قرارداد مبارزه اش با فیوری یک بند ریمچ پس از ۳۰ روز را دارد که اگر مایل باشد می تواند از آن برای مبارزه سوم با فیوری استفاده نماید.

یک پاسخ به “تلاش برای برگزاری نبرد جاشوا برابر فیوری!”

  1. محمدرضا صادقي فرد گفت:

    درود فراوان ، ضمن تشکر از شما به جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری خوبتون در این زمینه نظر بنده این است که بعد از مبارزات زنده یاد محمدعلی هیچکدام از مبارزات آنچنان جالبِ توجه نیستند واقعا تافته جدا بافته بود و در واقع دُنیای بوکس را رنگ و جلای خاصی داده بود ، روحش شاد و یادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز