جان جونز: با تصاحب کمربند سنگین وزن میخواهم شکی باقی نماند که من بهترین هستم

جان جونز در مصاحبه با ESPN از انگیزه اش برای رفتن به سنگین وزن گفت.

20:31 20/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۱۸۴

به گزارش mma.ir ، ماه آگوست بود که جان جونز (۱-۲۶) از کمربند لایت هوی ویت (سنگین وزنِ سبک ۹۳kg) خود دست کشید و اعلام کرد قصد دارد چالش جدیدی را در سنگین وزن دنبال کند.

جونز در گفت و گو با ESPN گفت: «مبارز های لایت هوی ویت دیگه من رو نمیترسوندن،هیچکدومشون اما کسایی که قراره در آینده باهاشون رو به رو بشم ترسناک هستند، که این مسئله انگیزه متفاوتی به من میده!

او در ادامه افزود: «من همین الانش هم احساس میکنم دوران فوق‌العاده ای رو در لایت هوی ویت داشتم و با فاصله بهترین لایت هوی ویت جهان هستم. و در قلب خودم احساسم اینه که بهترین مبارز تاریخ این ورزش منم. اما میخوام با تصاحب کمربند سنگین وزن جای بحثی باقی نمونه و این هدفیه که در آینده براش برنامه دارم»

هنوز مسابقه ای برای جونز در سنگین وزن قطعی نشده است و طبق گفته دانا وایت مسابقه بعدی کمربند این وزن میان فرانسیس انگانو و استیپه میوچیچ برگزار خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که جونز در این چند مدت حدود ۱۰ کیلو وزن اضافه کرده و تمرکز تمرینات او روی بدنسازی و افزایش حجم است. باید دید آیا او می تواند درخشش سابقش را مقابل حریف های بزرگتر و قوی‌تر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز