جدال لفظی سانتوس و جونز

تیاگو سانتوس: “جان جونز خارج از قفس الگوی خوبی نیست!”

16:38 30/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۳۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، تیاگو سانتوس فایتر دسته نیمه سنگین وزن UFC تابستان امسال خود را در مهمترین آزمون دوران ورزشی اش محک خواهد زد.
جایی که او می بایست برای به دست آوردن کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن به مصاف جان جونز مدافع عنوان قهرمانی برود. در حالی که کمتر از دو ماه تا این مبارزه پرهیجان فاصله داریم سانتوس اخیراً مصاحبه ای با رسانه Combate برزیل انجام داده که بسیار خبرساز شد. او در این گفتگو جونز را به دلیل سابقه استفاده از مواد استروئیدی و اشتباهاتی که خارج از کیج داشته مورد سرزنش قرار داد.
“این سرنوشت اوست. از او به عنوان فردی که عادت به استفاده از استروئید داشت یاد خواهند کرد. او کسی است که در حالت مستی رانندگی می کند.این کار اوست! من به عنوان کسی که هرگز چنین کاری نکرده در خاطرات می مانم. این زندگی اوست. اگر این راهیست که او دوست دارد زندگی کند خب مشکل اوست. این کار او من را اذیت نمی کند. دقیقاً همانطور که گفتم درباره استعداد او در داخل قفس شکی وجود ندارد اما بیرون از آن متاسفانه او الگوی خوبی نیست. این چیزیست که من فکر می کنم!”
جونز هم پس از مطلع شدن از این اظهارات سانتوس پاسخی برای اظهارات او در توئیتر نوشت:
“من تا به امروز به حریفانم چیزی جز احترام نشان نداده ام.در خبرها دیدم که او چه چیزهایی درباره من گفته گفته. نود و پنج درصد حریفانم قبل از مبارزه زندگی شخصی من را مورد اهانت قرار می دهند و صد در صد آنها مبارزه را می بازند.چه کسی برای ۶ جولای آماده است؟”
جونز سپس درباره دلیل اظهارات سانتوس درباره خودش چنین گفت:”فکر نمی کنم او عصبی باشد. این راه او فقط نوعی پیروزی از نظر اخلاقیات است‌. این اظهارات بیمه او برای وقتی است که شکست خورده و حداقل او به عنوان یک انسان خوب در خاطرات باقی بماند.”
با وجود تمام اشتباهات جونز در دنیای خارج از قفس ولی موفقیت های او هیچگاه قابل کتمان نیست. ستاره ۳۱ ساله ای که هیچگاه در درون قفس یک مبارزه MMA را نباخته است.
با این وجود چی کسی می داند شاید چکش برزیلی بتواند با غلبه بر یکی از بزرگترین و بهترین های تاریخ MMA شگفتی بزرگی را رقم بزند و نامش را جاودانه کند.
رویداد UFC 239 به تاریخ ۶ جولای به میزبانی T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز