جراحی دیسک دلیل دوری DC از میادین

قهرمان سنگین وزن UFC از چرایی دوری چند ماهه اش از کیج سخن گفت.

14:33 18/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۵۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، زمانیکه هنوز ایده مبارزه دنیل کورمیر برابر براک لزنر مطرح بود خود کورمیر عنوان کرد که برگزاری این مبارزه تا تابستان امکان پذیر نیست! و این سوالی را در ذهن بسیاری ایجاد کرد که چرا این اتفاق زودتر از تابستان نمی تواند رخ دهد؟!
دِینا وایت رئیس UFC سپس برای اولین بار از دلیل این اتفاق گفت که آسیب دیدگی باعث دوری کورمیر از میادین بوده است اما از نوع آسیب دیدگی حرفی به میان نیاورد تا اینکه خود کورمیر در برنامه The MMA Show شبکه ESPN در این مورد توضیح داد که مشکل بیرون زدگی یکی از دیسک هایش باعث شد تا او پشتش را به تیغ جراحان بسپارد.

“دلیل اینکه در ماه مارس مبارزه نکردم و تا به امروز مبارزه ای نداشتم این بود که در ماه دسامبر یک عمل جراحی در پشتم داشتم. درد خیلی زیادی متحمل شدم و دلیلش این بود که یکی از دیسکهایم به اندازه دو اینچ از جایش حرکت کرده بود و بر روی عصب سیاتیک نشسته بود و درد وحشتناکی در لگن من ایجاد کرده بود و باعث شد که حتی توانایی حرکت هم نداشته باشم و دوستم درون دین من را از خانه به داخل اتومبیلم اتقال داد و کمکم کرد تا به دکتر بروم و درنهایت متوجه دلیل دردی که داشتم شدم و تصمیم به عمل جراحی گرفتم. اگر سلامت بودم می خواستم در ماه مارس مبارزه کنم.”

پس از اعلام بازنشستگی براک لزنر از دنیای MMA ، دنیل کورمیر در ماه جولای و در رویداد UFC 241 در ریمچی دیدنی به مصاف استیپه میوچیچ قهرمان سابق سنگین وزن خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز