حبیب چرا در ماه رمضان مبارزه نمی کند ؟

قهرمان سبک وزن یو اف سی ، روزه گرفتن را تنها دلیل پرهیز از مبارزه در ماه رمضان عنوان کرد.

21:36 20/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۶۱

به گزارش mma.ir، حبیب نورماگومدوف (۰-۲۸) ، یکی از مهمترین و معروف ترین فایتر های جهان است. او در طول حرفه خود ، با لقب “عقاب” رقیبان خود را یکی پس از دیگری با کشتی ناب داغستان و تکنیک های برتر گراپلینگ (گلاویز شدن) مغلوب کرده است.او در واقع پیروز همیشگی بهترین مبارزات در دسته ی سبک وزن UFC محسوب می شود؛ آخرین پیروزی او در ماه سپتامبر سال گذشته مقابل داستین پویریر به دست آمد.

عقاب داغستانی، ماه آینده به هشت ضلعی باز خواهد گشت. او قرار است در سومین دفاع از عنوان خود با تونی فرگوسن روبرو شود. تونی تا به امروز سخت ترین چالش برای عقاب خواهد بود، اما نکته ی حائز اهمیت این است که این مبارزه در ۱۸ آوریل ، حدود یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان ، شروع خواهد شد. شاید سوال پیش آید که این مبارزه چه ربطی به ماه رمضان دارد؟ در واقع حبیب در ماه رمضان هیچ مبارزه ای را انجام نمی دهد و همیشه در ماه رمضان روزه می گیرد.

البته حبیب گفته است که هنوز در ماه رمضان تمرین می کند ، اما نه با همان شدت که همیشه انجام می دهد. وی در این باره افزود :”بسیار سخت و بسیار خطرناک است. در تمام طول روز ، شما چیزی نمی خورید و نمی نوشید و شما در معرض آسب دیدگی هستید. به همین دلیل ما (بیش از حد) ارتباط برقرار نمی کنیم و همچنین بدون مبارزه تمرینی. همچنان سخت است. “

دارنده کمربند قهرمانی سبک وزن UFC در مورد تمرینات خود در ماه رمضان اظهار داشت : “رمضان، کمی تمرین می‌کنم – اما MMA هم تمرین می‌کنم. من این زمان را با خانواده، والدین، رفتن به مسجد، نماز، و روزه (تا شب روزه) می‌گذرانم و البته ما هم آموزش می دهیم .”

حبیب با اشاره به فرصت ماه رمضان برای ریکاوری و تغییر در الگوی غذایی ورزشکاران ،گفت :یک ورزشکار برای بهبودی حداقل ۴۰-۴۵ روز زمان برای ریکاوری نیاز دارد. این فرایند شامل سازگاری با تغییرات در الگوهای غذایی نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز