حبیب یا کانر ، هدف بعدی اِل کوکوی!

تونی فرگوسن از تمایلش برای مبارزه با یکی از دو غول سبک وزن پرده برداشت.

18:09 21/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۴۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir و به نقل از وبسایت MMA Fighting ، نام تونی فرگوسن (۲۵-۳) فایتر ۳۵ ساله امریکایی و یکی از مدعیان اصلی دسته سبک وزن UFC پس از پیروزی اخیرش در رویداد UFC 238 و برابر دونالد سرونی در راس خبرها قرار گرفته است و حالا سوال بسیار از طرفداران پر و پاقرص MMA و هواداران تونی این است گزینه بعدی برای او چیست و چه کسی حریف بعدی “اِل کوکوی” خواهد بود؟!
تونی فرگوسن پس از مبارزه برابر کابوی در کنفرانس خبری پس از رویداد UFC 238 برای مبارزه با حبیب بر سر تایتل شات یا برای یک مبارزه پر پول برابر مک گرگور چراغ سبز نشان داد.
“اگر داستین پویریر این کار را انجام ندهد من این کار را می کنم. ترامیسو (لقبی که به حبیب داده) به یک کتک خوردن احتیاج دارد. اگر قرار بود من با حبیب مبارزه کنم مثل مبارزه در سامبو او را از پاهایش به پشت پرتاب می کردم یا با یک فن پنج امتیازی در کشتی بر او پیروز می شدم. این پیشینه ی من است. اگر حریفم مک ناگت (لقبی که به مک گرگور داده) برای یک مبارزه پول ساز یا هر چیزی که هست باشد هم مشکلی نیست. او هم یک ورزشکار است و می دانم که دسته سبک وزن دلش برای او تنگ شده و خود او هم دلش می خواهد دوباره مبارزه کند. می خواهم به پیروزی ادامه دهم. الان که ۱۲ پیروزی پیاپی دارم چه سر و صدایی کرده حالا ببینید با سیزدهمین پیروزی آن هم اگر با کسب کمربند قهرمانی همراه شود چه سر و صدایی ایجاد خواهد کرد؟!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز