حمایت دو پهلو رئیس از جونز!

دِینا وایت می گوید که جان جونز لیاقت مبارزه فوری بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن را دارد ولی باید پشت سر انگانو بایستد.

14:11 06/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۱۷

به گزارش mma.ir ، جان جونز قهرمان نامدار UFC که چندین ماه با سازمان بر سر دستمزد اختلاف نظر داشت سرانجام تصمیم گرفت که کمربند نیمه سنگین وزن خود را رها نماید و خود را برای حضور در سنگین وزن آماده نماید.
دِینا وایت رئیس یو اف سی پس از رویداد contender series در مورد اینکه آیا قهرمانی جونز در نیمه سنگین وزن ضامن اعطای فوری تایتل شات سنگین وزن هم هست، چنین گفت: “البته، واقع بینانه می گویم. جان جونز بدون شکست است.”
جونز در نیمه سنگین وزن رکورد فوق العاده ۲۶-۱-۰-۱ را ثبت کرده و تنها شکستش هم به خاطر ضربه غیرقانونی بود که منجر به دیسکالیفه شدنش گردید. همین رزومه او به علاوه اینکه یکی از ستاره های بزرگ پول ساز برای سازمان است سبب شد که جونز متمایز از بقیه باشد و هر زمانی که بخواهد ممکن است تایتل شات را دریافت نماید. با این وجود دِینا وایت صریحاً اعلام کرده که جونز برای دریافت تایتل شات می بایست در صف و پشت سر فرانسیس انگانو قرار گیرد. با این اوصاف جونز باید در کنار بایستد تا سرنوشت مبارزه ریمچ استیپه میوچیچ و فرانسیس انگانو که احتمالاً در پایان ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد، مشخص شود.
وایت در همین رابطه گفت: “آخرین باری که ما با جان جونز صحبت کردیم، او گفت که به کمی زمان نیاز دارد و می خواهد به کارهای خودش رسیدگی کند و وقتی مبارزه درست و حسابی پیش بیاید خودش با ما تماس خواهد گرفت. ”
آخرین مبارزه جونز در ماه فوریه امسال برابر دومینیک رِیِس بود که پس از پنج راند مبارزه این جونز بود که با رای متحد داوران که البته بحث برانگیز هم بود برابر ریس پیروز شد و ب ای سومین بار پیاپی و برای یازدمین بار در مجموع، از عنوانش دفاع کرد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز