در یو اف سی همانند یک برده بودم!

کریس سایبورگ پس از کسب عنوان قهرمانی پر وزن بلاتور از تضادها بین یو اف سی و بلاتور پرده برداشت.

14:26 10/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۷۵

به گزارش mma.ir ، کریس سایبورگ در رویداد UFC 238 موفق شد با عملکرد خیره کننده اش جولیا بود کانادایی را در راند چهارم با ناک اوت فنی شکست دهد و چهارمین کمربند پر اعتبار MMA در دنیا را به تالار افتخاراتش اضافه نماید. اگر چه در چشم بسیاری کمربند قهرمانی بلاتور همانند کمربند قهرمانی UFC با پرستیژ نیست ولی خود سایبورگ از حضور در بلاتور و آغاز فصل جدید دورانش خوشحال است و کسب کمربند قهرمانی بلاتور را در همان سالنی که کمربند قهرمانی یو اف سی خود را از دست داد هدیه ای از جانب خدا می داند.

“وقتی آن عنوان (کمربند قهرمانی پر وزن زنان یو اف سی) را از دست دادم و از آن قفس بیرون رانده شدم اصلاً ناراحت نشدم. واقعیت را به شما می گویم. احساس می کردم باری از روی دوشم برداشته شده. احساس می کنم همه چیز به یک دلیلی رخ داده. اگر آن شب نمی باختم الان اینجا نبودم و قهرمان بلاتور نمی شدم. اینجا من خوشحال هستم اما آنجا اینچنین نبود. من سعی و تلاشم را می کردم اما احساس می کردم یک برده هستم و خوشحال نبودم. اینجا حالم خوب است و این چیزیست که انتخاب کردم تا باشم. وقتی اینجا آمدم و به من گفته شد که قرار است برای کمربند قهرمانی آن هم در سالن The Forum مبارزه کنم، به خودم گفت خدا فوق العاده است. من کمربندم را اینجا از دست دادم و دوباره اینجا برگشتم تا فرصت دستیابی به یک کمربند دیگر را داشته باشم. من برای این مبارزه واقعاً خیلی زیاد کار کردم و خیلی خوشحالم که فرصت تاریخسازی و انجام آن را به دست آوردم و آن را به واقعیت بدل کردم و حالا تنها فایتری هستم که چهار عنوان سازمان های بزرگ اینویکتا، استرایک فورس، یو اف سی و بلاتور را در اختیار دارم. و این بدین معنیست که ما هرگز تسلیم نشدیم و پا پس نکشیدیم. این مهم نیست که چه سختی هایی در دوران شما سد راحتان می شود، من هم در دورانم بالا و پایین داشتم مهم این است که هیچوقت تسلیم نشدم و پا پس نکشیدم. این من را قوی تر ساخت!”

سایبورگ با کسب قهرمانی بلاتور بار دیگر سلطنت خود را در قلمرویی دیگر شروع کرد و از حکمرانی بر این قلمرو در دوران جدید خوشحال است.

“خیلی خوشحالم که با بلاتور کار می کنم. این خانه جدیدم است. یک دوران جدید است. هیچ مشکلی در اینجا ندارم. رئیس بلاتور (اسکات کوکر) با فایترها رابطه خوبی دارد و با آنها همکاری می کند. فقط می خواهم بگویم که از این بابت خیلی خوشحال هستم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز