دستمزد صد میلیون دلاری به من برای پیروزی مجدد برابر مک گرگور عاقلانه نیست!

حبیب نورماگومدوف از تلاش یو اف سی به هر قیمتی برای برگزاری ریمچ بین او و کانر انتقاد کرد.

16:21 17/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۳۵

به گزارش mma.ir ، بر هیچ کسی پوشیده نیست که دِینا وایت (رئیس یو اف سی) به شدت خواهان برگزاری مجدد مبارزه بین حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور است. همین اخیراً هم عربستان سعودی برای میزبانی این مبارزه مبلغ صد میلیون دلار پیشنهاد کرد تا پس از میزبانی ریمچ مبارزه قهرمانی سنگین وزن بوکس جهان بین آنتونی جاشوا و اندی رویز، این بار میزبان مبارزه قهرمانی سبک وزن UFC بین حبیب و کانر باشد.

از طرفی عبدالمناپ نورماگومدوف (پدر حبیب) هم چندی پیش گفت اگر یو اف سی خواهان این مبارزه است باید مبلغ صد میلیون دلار به ما بدهد تا این مبارزه شکل بگیرد. اما خود حبیب گفته که به چنین مبلغی احتیاجی ندارد تا دوباره (به گفته او) یک “احمق” را شکست دهد و یو اف سی بهتر است این پول ها را برای جاهایی که مناسب تر است و نیازمند آن است بدهد. به گفته RT Sport حبیب در یک کنفرانس خبری در روسیه در مورد این جریانات چنین واکنش نشان داد:
“چرا من به چنین مبلغی احتیاج داشته باشم؟ سازمان های زیادی در این رابطه وجود دارند که به این پول نیازمند هستند. نه تنها فوتبال نابینایان بلکه سامبو و برخی ورزش های دیگر. یو اف سی اگر نمی داند با پولهایش چه کار کند بهتر است این پول را به آنها بدهد. اما پرداخت صد میلیون دلار به من برای شکست دادن دوباره یک احمق کار؟ این کار عاقلانه ای نیست.”

رد کردن چنین پولی اتفاقی نیست که خیلی عادی باشد مخصوصاً در ورزش های مبارزه ای که این قضیه بسیار مهم است. اما حبیب که ظاهراً حساب بانکی پری دارد هیچگاه به آن اهمیت زیادی نمی دهد و همواره سعی کرده تا جایی که می تواند در کارهای خیرخواهانه شرکت داشته باشد.

در نگاه حبیب پول عاملی نیست که بتواند مبارزه مجدد با کانر را شکل بدهد و به زبان ساده تر او نیازی نمی بیند تا دوباره با مک گرگور مبارزه کند.
“همه دیدند که در قفس مبارزه با کانر چه اتفاقی رخ داد. من در هر قدم کنترل مبارزه را در اختیار داشتم و هر کاری که خواستم با او کردم. او حتی تسلیم شد! حالا چطور می توانیم درباره یک مبارزه مجدد بحث کنیم؟ ما تنها می توانیم درباره برگزاری جشن ها و پول درآوردن صحبت کنیم. حالا سوال این است که من هم آن را می خواهم؟ من روی مبارزه با تونی فرگوسن متمرکز هستم.”

حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن قرار است در رویداد UFC 249 به تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۲۰ در بروکلین نیویورک به مصاف یکدیگر بروند. در این بین دِینا وایت هم در اظهار نظری گفته اگر حبیب برابر فرگوسن پیروز شود ممکن است مبارزه مجدد او با کانر را شکل دهد.
“پس از مبارزه (با تونی) چه چیزی رخ می دهد؟ کسی نمی داند. من نگران آن نیستم. آن (مبارزه مجدد با کانر) چیزیست که یو اف سی می خواهد. وقتی مردم حتی از من درباره ریمچ سوال می کنند من متعجب می شوم. این طور به نظر می رسد که مردم می خواهند به جشن گرفتن پس از آن مبارزه ادامه دهند. من ۱۸ آپریل یک مبارزه دارم. یک مبارزه خیلی جدی! در یک ماه و نیم اخیر من شب و روز به تمریناتم ادامه دادم و فرم بدنی خوبی که انتظار داشتم‌ تا ۷۰ روز مانده به مبارزه داشته باشم را ببینم.احساس خیلی خوبی دارم!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز