دفاع رئیس UFC از کانر در مقابل اظهارات اخیر حبیب!

دینا وایت ، در مورد سخنان اخیر حبیب نورماگومدوف واکنش نشان داد و از مک گرگور دفاع کرد.

18:14 13/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۰۸

به گزارش mma.ir ، پس از اظهارات حبیب نورماگومدوف در مورد انتخاب حریفان ضعیف برای مبارزه از سوی کانر مک گرگور و سر و صدای زیاد این موضوع در رسانه ها؛ دینا وایت ،رئیس سازمان یو اف سی در یک نشست خبری به این موضوع واکنش نشان داد.

وایت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید ،حبیب ادعا می کند کانر مک گرگور مبارزه های آسان را انتخاب می کند، گفت : ” کانر حریفان خود را دست چین نمی کند.کانر مک گرگور ، با هر شخصی که ما خواسته ایم مبارزه کرده است. تاکنون دو یا سه مرتبه اتفاق افتاده که حریفان کانر پیش از مبارزه پا پس بکشند. اما، کانر به معنای واقعی کلمه به ورزشگاه رفت و گفت:به من بگو که با چه کسی مبارزه کنم.”

به نظر می‌رسد ادعاهای مکرر عقاب ،در مورد مبارزات ناعادلانه کانر توسط دینا وایت انجام شده‌ است. با این حال،حبیب به شدت در مورد این ادعاها پافشاری می‌کند. رئیسUFC معتقد است که دلیل ادعاهای حبیب ، رقابت زشتی است که بین این دو فایتر وجود دارد.

وایت در این باره اظهار داشت :” آنها از یکدیگر متنفرند. فکر می کنید با حبیب مصاحبه کنید ؛او می خواهد چیزهای خوبی در مورد کانر بگوید؟ هرگز اتفاق نخواهد افتاد. همچنین اگر با کانر مصاحبه کنید ، او هرگز نمی خواهد چیزهای خوبی درباره حبیب بگوید. “

رئیس UFC پاسخ به این سؤال که آیا او هنوز هم می خواهد که حبیب حریف بعدی کانر باشد ، گفت: “بله ، حبیب، اگر برنده شود. اما من نمی دانم که آیا کانر می خواهد منتظر او بماند یا خیر. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد ممکن است کانر منتظر نماند. “

همه تصور می کردند که کانر قطعا تا بعد از مبارزه حبیب با تونی فرگوسن، منتظر حبیب خواهد ماند؛ اما اظهارات جدید دینا وایت ناگهان اعتبار زیادی را به شایعات متعدد در مورد مبارزه بعدی مک گر گور با جاستین گیجی بخشید و باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی سازمان چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز