دنیل کورمیر پاسخ میوچیچ را داد!

کورمیر:”میوچیچ پس از این بازی به فردی خورد شده تبدیل خواهد شد”

20:16 28/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۸۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،دنیل کورمیر و استیپه میوچیچ در چند روز اخیر حواشی آنها به گوش همه رسیده است و درگیری های لفظی بین آنها شدت یافته است.استیپه در آخرین اظهار نظر خود،کورمیر را احمق خطاب کرد و این گفته ی وی با واکنش کورمیر همراه بوده است. دنیل کورمیر در پاسخ به میوچیچ گفت:”فایتر ها از نژادی دیگر هستند،پس از شنیدن حرفهای میوچیچ،به خود گفتم که او آدم شرافتمندی نیست.اما من خوشحالم که این اتفاق افتاد چون او ابتدا آرام بود و هیچ سر روصدایی نمی کرد.اما او الان تمام احساس خود را بیان می کند.من هنگامی که تو را شکست دهم کار تو تمام است”.
کورمیر در ادامه گفت:” کار او تمام می شود.بعد از این مسابقه برای او بسیار سخت خواهد بود که به جایگاه قبلی خود بازگردد چون بعد از این بازی به فردی خورد شده تبدیل خواهد شد.چون من این شرایط را در مقابل جان جونز تجربه کرده ام،این در حالی است که میوچیچ تا به حال در این موقعیت قرار نگرفته است و هنگامی که شکست را تجربه کند،فکر نمی کنم که توان بازگشت را داشته باشد”.
بعد از این درگیرهای لفظی بین این دو فایتر نام آشنای یو اف سی،باید منتظر یک بازی پر هیجان و دیدنی بین این دو مبارزه قفس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز