دوئل زودهنگام سیگانو و انگانو !

با اعلام یو اف سی مبارزه فرانسیس انگانو و جونیور دوس سانتوس از UFC 239 به UFC مینیاپولیس انتقال یافت.

15:49 02/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۸۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، مبارزه فرانسیس انگانو (۱۳-۳) و جونیور دوس سانتوس (۲۱-۵) دو مدعی سنگین وزن یو اف سی که قرار بود در رویداد UFC 239 به تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۹ برگزار شود از فایت کارت این رویداد کنار گذاشته شد و به رویداد UFC مینیاپولیس به تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ انتقال یافت و این یعنی دو فایتر یک هفته کمتر وقت دارند تا خود را برای این نبرد مهم آماده کنند.
انگانو نفر دوم رنکینگ و چلنجر سابق سنگین وزن دو مبارزه اخیر خود را با پیروزی برابر کِین ولاسکوئز و کورتیس بلِیدز پشت سر گذاشته و در سمت مقابل دوس سانتوس نعر سوم رنکینگ و قهرمان اسبق سنگین وزن UFC سه مبارزه آخرش را با سه پیروزی پیاپی برابر دریک لوئیس،تای تویواسا و بلاگوی ایوانوف جشن گرفته. دو فایتر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که به احتمال زیاد برنده این مبارزه جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن را کسب خواهد کرد.
در تیتر رویداد UFC مینیاپولیس قرار بود مبارزه تایرون وودلی و رابی لاولر را شاهد باشیم که آسیب دیدگی وودلی و کنار کشیدن او از حضور در این رویداد باعث شد تا سازمان به دنبال جایگزینی برای او برای مبارزه با لاولر باشد که عدم موفقیت در این امر باعث شد نام لاولر نیز از کارت این مسابقات کنار برود و به احتمال قوی مبارزه انگانو و دوس سانتوس به عنوان مِین ایونت رویداد UFC مینیاپولیس در نظر گرفته شود.
رویداد UFC مینیاپولیس یا همان UFC on ESPN 3 به تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ و به میزبانی Target Center مینیاپولیس ایالت مینسوتا برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز