دیاز: “پتیس سرگرم کننده ترین فایتر در UFC است”

نِیت دیاز از دلایلش برای قبول مبارزه با آنتونی پتیس گفت.

19:08 17/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۱۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، نِیت دیاز (۱۹-۱۱) فایتر ۳۴ ساله امریکایی پس از مدتها دوری از دنیای مبارزه سرانجام در رویداد UFC 241 و برای مبارزه برابر آنتونی پتیس (۲۲-۸) قهرمان اسبق دسته سبک وزن UFC قدم به هشت ضلعی خواهد گذاشت.
دیاز اخیراً مهمان برنامه آریل هِلوانی خبرنگار شبکه ESPN بود و در بخشی از صحبتهایش درباره چرایی پذیرش مبارزه برابر آنتونی پتیس توضیح داد.
“فکر می کنم این بهترین مبارزه است. او با یک پیروزی خوب به نبرد برابر من می آید و یکی از بهترین های این وزن است. او سرگرم کننده ترین فایتر در UFC است و من این را دوست دارم.”
برادران دیاز همواره از فایتران به اصطلاح آنان کسل کننده انتقاد کرده و می کنند اما به اعتقاد نیت دیاز ، پتیس هرگز جزو این دسته از فایترها نیست.
“او فردی است که واقعاً از دیدن مبارزات او لذت می برم. اگر من تصمیم بگیرم که در مبارزه ای شرکت کنم می خواهم آن مبارزه جذاب باشد. نه تنها برای من بلکه برای طرفداران مبارزه! اگر من یک طرفدار مبارزه باشم می خواهم یک مبارزه جذاب ببینم نه یک مبارزه خسته کننده!”
مبارزه پتیس و دیاز در رویداد UFC 241 به تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۹ و به میزبانی “هوندا سنتر” شهر آناهایم ایالت کالیفرنیا برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز