رسمی: علی اکبری به وان چمپیونشیپ پیوست

امیر علی اکبری با امضای قراردادی به سازمان آسیایی ONE Championship ملحق شد.

12:15 14/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۲۶

به گزارش mma.ir ، و به نقل از ‘مارک ریاموندی’ خبرنگار ESPN امیر علی اکبری مبارز سنگین وزن ایرانی روز دوشنبه به طور رسمی و با امضای قراردادی به سازمان وان چمپیونشیپ پیوست و به گفته علی عبدالعزیز مدیر برنامه علی اکبری، مبارز کشورمان اواخر ماه اُکتبر سال جاری اولین مبارزه خود در قفس وان چمپیونشیپ را انجام خواهد داد.

امیر علی اکبری (۱۰-۱) در پنج مبارزه آخرش پنج پیروزی پی در پی را به دست آورده و تنها یک شکست در کارنامه او دیده می شود که برابر میرکو کرو کاپ افسانه ای بود. از ۱۰ پیروزی امیر ۷ پیروزی او هم با ناک اوت فنی بوده است.

امیر پس از پیوستن به وان چمپیونشیپ گفت: “من امیر علی اکبری هستم. من آیرون شیخ (شیخ آهنی) واقعی هستم و افتخار ایرانم. ایالات متحده یک نفر به نام شیخ آهنی دارد که البته قلابی است یک کشتی گیر فِیک. از اینکه با وان چمپیونشیپ قرارداد بستم خوشحالم. من به دسته سنگین وزن آنها یورش خواهم برد و با قهرمانشان برندون وِرا نبرد خواهم داشت. وقتی کارش را یک سره کردم آنها دیگر او را نخواهند شناخت چون که چهره او را به هم خواهم ریخت. من معتقدم که بهترین مبارز سنگین وزن حال حاضر دنیا هستم. من توقف ناپذیرم. من به وان چمپیونشیپ می آیم و کل ارتش پارسی را با خودم به آنجا می آورم. هیچ کسی در امان نیست.”

علاوه بر حضور امیر در وان چمپیونشیپ سه مبارز ایرانی دیگر از تیم امیر علی اکبری به نام های مسعود صفری (۶-۰-۱)، مهدی برقی (۶-۲) و علی فولادی (۲-۰) هم به این سازمان بزرگ پیوستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز