روندا رزی: فشار روانی در ام ام ای بیشتر از فشار فیزیکی در کشتی کج است

نظر قهرمان سابق زنان در یو اف سی ،در مورد جنبه های فیزیکی و ذهنی ام ام ای و کشتی حرفه ای

21:11 26/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۵۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، روندا رُزی، قهرمان سابق یو اف سی که در هر دو طیف هنرهای رزمی ترکیبی (mma) و همچنین کشتی حرفه ای (wwe) بوده است و سابقه ی مبارزه در یو اف سی و کشتی کج را دارد،به برسی استرس ذهنی در مبارزات ام ام ای و کشتی کج پرداخت است. قهرمان سابق یو اف سی با بیان اینکه استرس ناشی از مبارزه،بیشتر از درگیری فیزیکی، روی مبارز تاثیر می گذارد گفت:”قبل از شروع یک مبارزه در ام ام ای،فایتر تحت تاثیر عوامل مختلفی خواهد بود،مانند مطبوعات،فکر کردن به مبارزه وسایر چیزهای دیگر که نسبت به بخش فیزیکی آن سخت خواهد بود”. این مبارز سابق یو اف سی در ادامه افزود: “شاید افرادی،۳۰۰ روز در سال کار کنند،اما فشاری که به فایترهای ام ام ای وارد می شود از آنان بیشتر است و همچنین ذهن های آنان استراحت بیشتری نسبت به فایتر ها دارد”. روندا رزی فشار روانی در ام ام ای را بسیار بیشتر از کشتی حرفه ای دانست و گفت:”تنها چیزی که با فشار روانی در ام ام ای قابل مقایسه می باشد، المپیک است”.
قهرمان سابق یو اف سی در ادامه افزود: “در حال حاضر به دنبال رهایی از هر گونه استرسی ذهنی هستم”. روندا در پایان با اشاره به این موضوع که از فشار ها نسبت به خود کاسته است،افزود:”من دیگر نمی خواهم در مورد چیزی استرس داشته باشم “.

اما، شاید دلیل خروج این فایتر از ام ام ای و قدم گذاشتن به کشتی حرفه ای، تصمیم او برای کاستن از استرس ها و فشار مبارزات باشد. او احتمالا خواسته است با خیال راحت تری به فایت های خود در سبکی بدون استرس ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز