رو در رو شدن با سختی ها رو دوست دارم!

جاستین گِیجی از دلایل خود برای پذیرش مبارزه با تونی فرگوسن سخن گفت.

12:05 21/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۱۲۶

به گزارش mma.ir ، پس‌ از کنار رفتن نام حبیب نورماگومدوف از حضور در رویداد UFC 249 و مبارزه با تونی فرگوسن، یو اف سی برای حفظ جذابیت و هیجان این رویداد سراغ گزینه ها و اسامی مختلفی رفت و سرانجام جاستین گِیجی یکی از مدعیان دسته سبک وزن قرارداد مبارزه با “اِل کوکوی” را امضا کرد.
با وجود فرصت اندک تا رویداد یو اف سی ۲۴۹ و توصیه مربیان جاستین برای قبول نکردن این مبارزه ولی خود او معتقد است که تصمیم درست گرفته و خود را برای این چالش بزرگ آماده خواهد کرد. او در مصاحبه با TMZ Sports گفت که رویارویی با سختی ها رو دوست دارد.
“می دانم که با چه چیزی رو به رو می شوم. تونی از سه، چهار، پنج ماه قبل یا نمی دانم اصلاً از چه مدت قبل برای مبارزه با حبیب بر سر عنوان قهرمانی سبک وزن آماده بوده. برایم مهم نیست اما این عالیه چون من همواره اینطور فکر می کنم که آنها سخت تر کار می کنند، فکر می کنم که آنها بهتر از من هستند، همیشه فکر می کنم که آنها خوش شانس تر از من هستند. ولی من همیشه رویارویی با سختی ها را دوست دارم. من همین حالا با ترسم رو به رو می شوم. این چیزیست که همه ما به آن احتیاج داریم.
من هرگز یک مبارزه را در چنین فرصت کمی قبول نکرده بودم. اما از طرفی هم هرگز یک مبارزه بر سر عنوان UFC به من پیشنهاد نشده بود و این تنها چیزیست که برایش کار می کنم. این تمام چیزیست که از شروع به دنبالش بودم و من برای این قمار آماده ام. افراد کمی رو زمین هستند که چیزی را که من و تونی امضایش کردیم را امضا کنند. خیلی از این آدم ها می گویند که برای مبارزه آماده هستند ولی هرگز در عمل اسمشان را در جای خالی نمی نویسند (قرارداد مبارزه را امضا نمی کنند). آنها (مسئولین یو اف سی) با من تماس گرفتند، مربیم به من گفت که تو این نوع جایگزین شدن که زمان کمی برای آماده شدنش داری را قبول نمیکنی. من هم گفتم آره حق با توئه اجازه بده در موردش فکر کنم. صبح روز بعد گفتم اگر من این مبارزه رو ببازم جایگاه ما کجا خواهد بود؟ همان جایگاهی که همین الان هستم. پس مبارزه را قبول کردم.”

مبارزه تونی فرگوسن و جاستین گِیجی در تیتر مسابقات UFC 249 شنبه ۳۰ فروردین ۹۹ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز