بیانیه رئیس یو اف سی پس از مثبت شدن تست کرونای یک فایتر!

دِینا وایت: تست مثبت یک فایتر تاثیری در برگزاری رویداد UFC 249 در مکان مورد نظر نخواهد داشت.

14:09 20/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۳۵۵

به گزارش mma.ir ، دینا وایت پس از تلاش های مکرر برای برگزاری رویداد UFC 249 در زمان شیوع ویروس کرونا که در نهایت در آن زمان راه به جای نبرد ؛ وی بالاخره فایت کارت های UFC ۲۴۹ را کنار هم قرار داد. با این حال، این رویداد اکنون نیز با یک مانع دیگر روبه رو شده است چرا که تست کرونای یک مبارز، قبل از شروع این رویداد مثبت اعلام شده است . اما همچنان که از اظهارات وایت مشهود است، هنوز او به نکات مثبت نگاه می‌کند.
رئیس یو اف سی معتقد است که تست مثبت نشان می‌دهد که سیستم برگزاری کار می‌کند. .وی در رابطه با این موضوع با خبرنگار ESPN صحبت کرد. وی در این گفتگو ادعا کرد که در هفته گذشته چندین آزمایش را بر روی تعداد زیادی از افراد مرتبط با این رویداد انجام داده است.
دینا وایت در مورد تست ویروس کرونا، از فایتر های UFC 249 اظهار داشت : تنها تست فایتر برزیلی این سازمان با نام رونالدو ”ژاکاره“ سوزا مثبت بوده و تست ۲۳ مبارز باقیمانده همگی منفی هستند. وی همچنین فاش کرد که آزمایش مثبت ژاکاره تاثیری در رویدادهای چهارشنبه و شنبه در همان محل نخواهد داشت.
“ژاکاره” و دو همراه او که تست کرونای مثبت داشتند ، هتل UFC 249 را ترک کردند.وی ابتدا ، هیچ علایمی از خود نشان نداد و مسئولان UFC پس از این موضوع، او را به دور از فایتر های دیگر و در مکانی دیگر قرار دادند.
اکنون پس از این موضوع باید دید که تنها این فایتر برزیلی مانع نهایی رویداد UFC 249 است ،یا این موضوع باعث از بین رفتن حمایت بخش های مختلف برای برگزاری این رویداد نیز خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز