رُز قاتل در سیبل جِی جِی!

دژیچیک در صورت پیروزی بر ویلی به دنبال مبارزه سوم برابر نامایوناس خواهد بود.

17:17 12/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۰۲

به گزارش mma.ir، رُز نامایوناس تاکنون دو مرتبه برابر یوانا یدژیچیک پیروز بوده و برگزاری مبارزه سوم بین این دو فایتر عقلانی به نظر نمی رسد ولی اگر پای کمربند قهرمانی وسط باشد هر چیزی ممکن است.

یوانا یدژیچیک قهرمان اسبق کاه وزن زنان یو اف سی مدعی شد که در صورت غلبه بر ویلی ژانگ (قهرمان حال حاضر این دسته) در رویداد UFC 248 می خواهد اولین دفاع از کمربندش برابر رُز نامایوناس باشد.
“من واقعاً به خودم و تیمم برای نحوه مبارزه برابر نامایوناس افتخار می کنم. این مبارزه می توانست به هر نحوی پیش برود ولی باختن در آن مبارزه برایم سخت بود و شاید من به اندازه کافی تلاش نکردم.”
نامایوناس در مبارزه اولش برابر یدژیچیک در UFC 217 که سال ۲۰۱۷ برگزار شد با ناک اوت در راند نخست پیروز شد و کمربند قهرمانی دسته ۱۱۵ پوند را به دست آورد. پنج ماه بعد و در مبارزه مجدد بین آنها که در رویداد UFC 223 برگزار شد، بار دیگر نامایوناس و این بار با رای متحد داوران برنده مبارزه شد. این برای یوانا نا امید کننده بود و او می خواهد به همگان ثابت کند که توانایی غلبه بر رُز قاتل را دارد.
“اکنون به خودم ایمان صد در صدی دارم و می توانم کاری کنم که برنده شوم. برای رُز خوشحالم که برگشته. خواهیم دید که چه اتفاقی در آینده رخ می دهد ولی آن مبارزه عاقلانه و بسیار پول ساز است. من آن را می خواهم.”
نامایوناس در رویداد UFC 237 کمربندش را برابر جسیکا آندراد از دست داد. سه ماه بعد آندراد هم برابر یک فایتر چینی با ناک اوت شکست خورد و کمربند قهرمانی را تسلیم ویلی ژانگ کرد و اکنون یوانا یدژیچیک ملکه اسبق این دسته می بایست برابر ملکه جدید ویلی ژانگ قرار بگیرد و یدژیچیک امیدوار است تا با غلبه بر ژانگ مبارزه سومش برابر نامایوناس را انجام دهد و انتقام دو شکستش را بگیرد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز