زورآزمایی ‘دروگر’ و ‘گوریل’ در یو اف سی فایت آیلند ۳

ویتاکِر و تیل در تیتر این رویداد به مصاف هم خواهند رفت‌.

15:42 01/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۵۸۰

به گزارش mma.ir ، رویداد بعدی سازمان یو اف سی موسوم به UFC Fight Night 173 یا همان UFC Fight Island 3 بامداد یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ به میزبانی Flash Forum در جزیره یاس، ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

در تیتر این رویداد که مبارزه ای از دسته میان وزن است، رابرت ویتاکِر قهرمان سابق این دسته به مصاف دَرِن تیل چلنجر اسبق عنوان قهرمانی دسته ولترویت می رود‌. ویتاکِر (۲۱-۵) ملقب به دروگر اکتبر سال ۲۰۱۹ در مبارزه با اسرائیل آدسانیا در راند دوم با ناک اوت شکست خورد و کمربند قهرمانی خود را از دست داد و اکنون امیدوار است تا با غلبه بر تیل قدم مثبتی برای کسب تایتل شات بردارد. درن تیل (۱۸-۲-۱) ملقب به گوریل، مبارز ۲۷ ساله و چپ گارد لیورپولی در مبارزه آخرش که به نوامبر سال گذشته باز می گردد موفق شد کِلوین گَستلوم را در یک مبارزه نزدیک شکست دهد و دو شکست پی در پی برابر تایرون وودلی و خورخه ماسویدال را به دست فراموشی بسپارد.

در مبارزه پیش از نبرد اصلی این روبداد هم شاهد جدالی از دسته نیمه سنگین وزن بین مائوریسیو ‘شوگان’ روا (۲۶-۱۱-۱) و آنتونیو روجریو نوگیرا (۲۳-۹) خواهیم بود.

اولین نبرد دو مبارز به سال ۲۰۰۵ و در یک چهارم نهایی تورنمنت جایزه بزرگ PRIDE باز می گردد، جایی که شوگان در آن مبارزه حماسی موفق شد با رای متحد داوران پیروز شود.

دومین جدال آنها هم یک دهه بعد و در سال ۲۰۱۵ و رویداد UFC 190 باز میگردد. در آن مبارزه هم شوگان روا بار دیگر موفق شد نوگِیرا را شکست دهد و جایزه پنجاه هزار دلاری ‘مبارزه شب’ آن رویداد را هم به دست آورد.

و حالا پنج سال بعد از مبارزه دوم روا و نوگِیرا قرار است برای سومین بار رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

در یکی دیگر از مبارزه های دیدنی این رویداد، فابریسیو وِردوم (۲۳-۹-۱) قهرمان اسبق سنگین وزن یو اف سی با الکساندر گوستافسون (۱۸-۶) چلنجر اسبق نیمه سنگین وزن که پس از خروج از بازنشستگی برای نخستین بار به وزن بالاتر آمده تا برابر وردوم مبارزه کند.

اما در بخش مقدماتی این رویداد و از دسته خروس وزن زنان، پانی کیانزاد مبارز ایرانی ساکن سوئد می بایست با بتی کوریا نبرو سنگینی داشته باشد.

برنامه کامل مبارزات این رویداد بدین ترتیب خواهد بود:

مبارزات مقدماتی:
خروس وزن: نِیتِنیِل وود برابر جان کاستانِدا
ولترویت: رمضان اِمییف برابر نیکلاس استولز
خروس وزن زنان: بتی کوریا برابر پانی کیانزاد
سنگین وزن: تَنِر بوسر برابر رافائل پِسوا
پر وزن: مُوسَر اِولوئف برابر مایک گروندی
سنگین وزن: تام اسپینال برابر جِیک کولیِر
ولترویت: نیکلاس دَلبی برابر جِسی رونسون
سبک وزن: فرانسیسکو ترینالدو برابر جای هِربِرت

مبارزات اصلی:
ولترویت: خمزت چیمائف برابر ریس مک کی
ولترویت: الکس اُلیویرا برابر پیتر سوبوتا
نیمه سنگین وزن: پُل کِرِیگ برابر گادژیمُراد آنتیگولوف
کاه وزن زنان: کارلا اسپرازا برابر مارینا رودریگز
سنگین وزن: فابریسیو وردوم برابر الکساندر گوستافسون
نیمه سنگین وزن: مائوریسیو روا برابر آنتونیو روجریو نوگِیرا
میان وزن: رابرت ویتاکِر برابر دَرِن تیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز