سایه کانر بر مبارزه حبیب و تونی!

وایت: “در صورت آسیب دیدگی نورماگومدوف یا فرگوسن، مک گرگور جایگزین فایتر مصدوم در UFC 249 خواهد شد.”

18:41 15/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۶۷

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان کنونی دسته سبک وزن UFC و تونی فرگوسن در حساس ترین مبارزه رویداد UFC 249 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ولی همانطور که می دانید این دو مبارز پیش از این چهار بار تا آستانه مبارزه برابر همدیگر پیش رفتند اما هر بار به دلایلی مبارزه کنسل شد و باز هم بیم آن می رود که این طلسم همچنان در مبارزه پیش رو باقی بماند. اما دِینا وایت رئیس یو اف سی برای این اتفاق آماده است و تمهیدات لازم برای آن وضعیت را در نظر گرفته و آن استفاده از کانر مک گرگور قهرمان سابق دسته های پر وزن و سبک وزن به عنوان فایتر ذخیره است. البته این در شرایطیست که بد نام ایرلندی در مبارزه پیش رو برابر دونالد سرونی در UFC 246 پیروز شود.

وایت در این باره به ESPN گفت: “کانر می خواهد سه بار در سال ۲۰۲۰ مبارزه کند. او امیدوار است تا با غلبه بر دونالد سرونی سراغ حبیب برود ولی اوضاع کنونی برای این فرایند کمی پیچیده است . اما کانر فکر می کند که پس از غلبه بر کابوی اگر اتفاقی برای مبارزه حبیب و تونی بیافتد او خود را مهیای مبارزه برابر حبیب در ۱۵۵ پوند خواهد کرد.پس کانر خود را آماده آن مبارزه می کند.”

البته بسیاری از طرفداران MMA این تصمیم وایت را ناعادلانه می دانند و جاستین گِیجی را گزینه لایق تر نسبت به مک گرگور برای قرار گرفتن در حالت “استند بای” می دانند ولی در هر صورت تصمیم دِینا وایت استفاده از نام و سایه مک گرگور روی نبرد حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز