سه دلیل برای قهرمان شدن ماخاچف از دیدگاه حبیب!

حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق سبک وزن UFC توضیح داد که چرا اسلام ماخاچف در رویداد UFC 280 کمربند قهرمانی را تصاحب می کند.

09:58 30/مهر/1401
شناسه خبر: ۷۸۰۱

امشب شنبه ۳۰ مهرماه ، بهترین فایتر ۱۵۵ پوندی و سبک وزن داغستان این شانس را خواهد داشت که مسیری را که مدت ها برای او ترسیم شده است، تکمیل کند. زمانی که حبیب بر تخت سلطنت بود، ماخاچف در حال ظهور، اغلب به عنوان جانشین واقعی او تبلیغ می شد. اکنون با کسب ۱۰ برد متوالی، کشتی گیر نخبه سامبو فرصت خود را به دست آورده است تا راه مربی خود، “عقاب” را دنبال کند. اگر بخواهد این کار را انجام دهد، باید به پیروزی ۱۱ مبارزه چارلز اولیویرا پایان دهد، کسی که از نظر برخی از احتمالات و شک و تردیدها برای شروع ادعای خود، برای کسب عنوان “GOAT ” به چالش کشیده است. اما با محروم شدن از این عنوان در اوایل سال جاری، این مبارز برزیلی برای از سرگیری سلطنت خود باید نوار پیروزی های همتای روسی خود را متوقف کند.

در خلال مصاحبه با UFC روسیه، حبیب درباره اولین فرصت قهرمانی ماخاچف در داخل هشت ضلعی پاسخ داد. وقتی از او پرسیده شد که چرا مطمئن است که ماخاچف در ۲۲ اکتبر دستش را بالا می برد و سلطنت خود را بر تاج و تخت سبک وزن آغاز می کند، این بازیکن ۳۴ ساله روسی سه دلیل را ذکر کرد که چرا ماخاچف باید  بر اولیویرا در “UFC 280 “غلبه کند.

حبیب گفت: اول از همه مهارت های اسلام از اولیویرا بهتر است.

وی ادامه داد: دوم، تجربه او به عنوان یک مبارز همچنین، اسلام در اوج خود است. سوم اسلام ، ۲۶ یا ۲۷ ساله نیست. او ۳۰ ساله است. یک هفته بعد از مبارزه، او ۳۱ ساله خواهد شد. این بهترین زمان برای هر ورزشکاری است. این زمانی است که وضعیت روحی و جسمی شما باید با هم هماهنگ باشد!

حبیب با اشاره با یک سری نگرانی و اتفاقات که ممکن است در این مبارزه ماخاچف را تحت تاثیر قرار دهد گفت: البته، خطرات بالقوه‌ای وجود دارد که ما روی آن کار می‌کنیم، جایی که اسلام باید مراقب باشد.

قهرمان سابق سبک وزن UFC در پایان گفت: غیر از این، اسلام باید ماخاچف را از پیش رو بردارد! بسیاری اشاره کرده اند که تیم ماخاچف ممکن است به روشی مشابه حریفان قبلی، اولیویرا را با گراپلینگ و تکنیک های کشتی شکست دهد، البته در طرف مقابل اولیویرای برزیلی به دنبال اثبات بی‌جا بودن اعتماد تیم روسی به ماخاچف برای پیروزی در شب مبارزه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز