سومین نشانه روی قهرمان سنگین وزن UFC برای جان جونز

دنیل کورمیر قهرمان دسته سنگین وزن UFC از اعلام آمادگی خود برای مبارزه با جان جونر خبر داد.

19:02 18/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۷۲

به گزارش ‌پایگاه خبری mma.ir ، جان جونز و دنیل کورمیر تا به این لحظه در دو مبارزه با مصاف هم رفتند که دنیل کورمایر ۴۰ساله در این دو نبرد نتواست بر حریف خود غلبه کند.
قهرمان سنگین وزن UFC که در ۲۲ بازی خود تنها یک شکست را در کارنامه خود داشته است، گفت: این مبارزه در دسته ی ۹۳کیلوگرم برگزار خواهد شد و من برای انجام آن آماده هستم ، او در ادامه بیان داشت: من در زندگی از فرصت هایی که داشته ام به خوبی استفاده کرده ام و می خواهم قبل از بازنشتگی به آنچه می خواهم برسم!
کورمیر با بیان این موضوع که من در بیشتر مبارزاتی که در UFC انجام داده ام ،همیشه موفق بوده ام و توانسته ام از آن ها سربلند بیرون بیایم، افزود: مبارزه با جونز تنها مبارزه ای است که نتوانسته ام پیروز شوم و اکنون وقت آن رسیده است که به سراغش بروم!
جان جونز که از ۲۴ بازی تنها یک شکست را در کارنامه دارد ، تاکنون دو بار به مصاف کورمیر رفته است که در سال ۲۰۱۵ توانست با کسب ۱۸۲ امتیاز از داوران ،قهرمان سنگین وزن UFC را شکست دهد. جان جونز همچنین در رویارویی دیگر باکورمیر، سال ۲۰۱۷ در ۲۱۴ UFC بار دیگر با ضربه ی ناک اوت به پیروزی رسید که پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ جونز این رقابت به رقابتی بدون سرانجام تبدیل شد.
کورمیر،۲۶مرداد در UFC241 باید از کمربند خود در مقابل قهرمان سابق UFC استیپه میوچیچ دفاع کند و در صورتی از این مبارزه سربلند بیرون بیاید، قبل از بازنشستگی ،تنها یک انتخاب دارد و آن کسی نیست جز ،جان جونز.
کورمیر در ادامه بیان داشت: تنها چیزی که اکنون می خواهم مبارزه با جونز است و هنگامی که می خواهم برای مبارزه و رقابت با جونز آماده شوم،کاملا آن را احساس می کنم و این شرایط باعث می شود بیشتر از همیشه تمرین کنم.
کورمیر افزود: فکر می کنم پس از دو مبارزه که ناکام بودم ، اکنون برای این مبارزه آمادگی کامل دارم.
قهرمان سنگین وزن UFC در پایان گفت: جونز می تواند در دسته نیمه سنگین وزن باشد، ولی من باید بروم و این را از او بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز