شکست شوکه کننده “پادشاه زیرزمین” در ONE Championship توکیو!

ادی آلوارز اولین حضورش در قفس وان چمپیونشیپ را با شکستی بهت آور برابر تیموفی ناستیوخین آغاز کرد.

21:22 12/فروردین/1398
شناسه خبر: ۶۵۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رویداد ONE Championship: A New Era شنبه ۱۱ فروردین در استادیوم سومو “ریوگوکو کوکوگیکان” شهر توکیو ژاپن برگزار شد.

خبرسازترین و بهت آورترین اتفاق این مسابقات شکست ادی آلوارز قهرمان اسبق دسته سبک وزن بلاتور و یو اف سی در این مسابقات بود. در حالی که بسیاری قهرمانی آلوارز در سازمان آسیایی وان چمپیونشیپ را کاری آسان می دانستند اما دنیای مبارزه نشان داد که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست! آلوارز در مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت جایزه بزرگ دسته سبک وزن برابر فایتری کمتر شناخته شده برای ما به نام تیموفی ناستیوخین از روسیه رفت و در همان راند نخست با ناک اوت فنی شکست خورد. ضربات پر قدرت مشت فایتر روس و عملکرد ناامید کننده آلوارز باعث شد که “پادشاه زیرِزمین” از ادامه تورنمنت باز بماند.


در دیگر مبارزه مهم این رویداد دمیتریوس جانسون مشهور به “موش بزرگ” قهرمان سابق دسته مگس وزن یو اف سی در اولین تجربه حضورش در کیج وان چمپیونشیپ به مصاف حریفس از ژاپن به نام یویا واکاماتسو رفت که هشت سال از او کوچکتر بود. واکاماتسو در راند نخست عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و هرگز حریفی آسان برای جانسون نبود اما موش بزرگ در راند دوم موفق شد در یک صحنه از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با یک گیوتین چوک کار را تمام کند و به پیروزی برسد. جانسون با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت جایزه بزرگ مگس وزن شود.

نتایج فایت کارت اصلی این مسابقات بدین شرح می باشد:

کیک بوکسینگ: یودسانکلای فِیرتکس با ناک اوت فنی در راند دوم بر اندی ساور پیروز شد.
یک چهارم نهایی تورنمنت جایزه بزرگ سبک وزن: تیموفی ناستیوخین با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند نخست بر ادی آلوارز غلبه کرد.
یک چهارم نهایی تورنمنت جایزه بزرگ مگس وزن: دمیتریوس جانسون با سابمیشن (گیوتین چوک) در راند دوم یویا واکاماتسو را شکست داد.
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن: بیبیانو فرناندز با دیسکالیفه شدن حریف (ضربه خطای آرنج به پشت سر) کِوین بلینگون مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: آئونگ لا اِنسانگ با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند دوم کِن هاسِگاوا را از میش رو برداشت.
مبارزه عنوان قهرمانی کاه وزن زنان: شیونگ جینگنان با ناک اوت فنی در راند پنجم بر آنجلا لی فائق آمد.
مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن: شینیا آئوکی با سابمیشن (چوک آرم بار مثلثی) در راند اول ادوارد فولایانگ را مغلوب ساخت و بار دیگر قهرمانی این دسته را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز