طرح مبارزه آخرین امپراتور و رمپیج کلید خورد!

رئیس بلاتور از همکاری با رایزین برای انجام یک مبارزه بین فدور املیانِنکو و کوئینتون جکسون در ژاپن خبر داد.

20:48 29/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۶۱۱

به گزارش mma.ir ، اسکات کوکر رئیس سازمان Bellator و نوبویوکی ساکاکیبارا رئیس سازمان RIZIN در حال رایزنی برای انجام یک سوپر رویداد مشترک به میزبانی ژاپن در پایان سال ۲۰۱۹ هستند. رویدادی که شامل مبارزات MMA، کیک بوکسینگ و کشتی حرفه ای خواهد بود.

کوکر در گفتگو با آریل هلوانی خبرنگار ESPN درباره این موضوع گفت: “ساکاکیبارا و خود من در حال کار روی این ایده هستیم. در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که جزئیات نهایی نشده است و هر وقت توافقی حاصل شد می توانیم جزئیاتش را اعلام کنیم. دوست دارم فدور دوباره در ژاپن مبارزه کند چون فکر می کنم تماشای مبارزه او در ژاپن برای بسیاری هیجان انگیز باشد. نبرد او با رمپیج دیدنی خواهد شد. جاش برنت دیگر گزینه ماست و برخی فایترهای ژاپنی دیگر هم در لیست گزینه ها هستند. فکر می کنم شبی که فدو در ژاپن وارد میدان نبرد شود شب باشکوه و جادویی خواهد بود.”
هم فدور (۳۸-۶ و ۱ مبارزه بی نتیجه) و هم جکسون (۳۸-۱۳) در پنج مبارزه آخر خود سه برد و دو باخت را تجربه کرده اند و مبارزه این دو فایتر حتی با وجود پا به سن گذاشتنشان می تواند هیجان زیادی را برای هواداران خصوصاً در ژاپن به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز