‘طوفان’ نشان پادشاهی خود را باز پس گرفت

هوریگوچی در همان راند اول بر آساکورا چیره شد و ضمن انتقام باخت قبلی، کمربند قهرمانی خود را بازپس گرفت.

16:05 12/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۷۰

به گزارش mma.ir ، رویداد RIZIN 26 پنجشنبه به میزبانی سالن سایتاما سوپر آرنا شهر سایتاما ژاپن و در حضور نه هزار و نهصد و هشت نفر برگزار شد.

در تیتر مبارزات این رویداد شاهد یک ریمچ بین کای آساکورا قهرمان دسته خروس وزن رایزین و کیوجی هوریگوچی قهرمان سابق این دسته سازمان بودیم که هوریگوچی در همان راند اول موفق شد با ناک اوت فنی نسخه مدافع عنوان قهرمانی را بپیچد و بار دیگر تاج پادشاهی رایزین را بر سر بگذارد. هوریگوچی و آساکورا پیش از این، سابقه یک رویارویی در سال ۲۰۱۹ در رویداد RIZIN 18 را داشتند که در آن مبارزه این آساکورا بود که با ناک اوت در راند اول طوفان ژاپنی را مغلوب کرد. کیوجی با این برد رکورد خود را به ۲۹-۳ ارتقا بخشید. در سمت مقابل رکورد آساکورا با تحمل این شکست به ۱۶-۳ تنزل پیدا کرد.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد هم که یک سوپرفایت کیک بوکسینگ از وزن ۵۷ کیلوگرم بود، تنشین ناسوکاوا ستاره ژاپنی با کوماندوی پتجارونویت تایلندی قهرمان اسبق استادیوم اُمنوی و دارنده کمربند قهرمان موای تای WBC به تقابل پرداخت که پس از سه راند مبارزه، این ناسوکاوا بود که با رای متحد داوران پیروز اعلام شد. تنشین با این برد رکورد خود را به ۴۰-۰ بهبود بخشید. تنشین پس از این برد در کنار رینگ لحظاتی با تاکرو سگاوا قهرمان دسته فوق پر وزن K-1 به گپ و گفت پرداخت. بسیاری از طرفداران کیک بوکسینگ در ژاپن و حتی دنیا پنج سالی می شود که منتظر رویارویی تنشین و تاکرو در رینگ هستد ولی تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز