عباسوف: می خواهم کار علی اکبری را تمام کنم!

حریف روس امیر علی اکبری ضمن آگاهی و احترام به مهارت های مبارز ایرانی به دنبال برد است.

18:50 08/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۱۱۹

به گزارش mma.ir ، امیر علی اکبری مبارز سنگین وزن ایرانی جمعه ۱۴ آذر ۹۹ و در رویداد ONE Championship: Big Bang در سنگاپور به مصاف حریفی از روسیه با نام اسلام عباسوف خواهد رفت. غول روسی رکورد ۶ پیروزی و ۰ شکست را در کارنامه حرفه ای خود دارد و تمام حریفان قبلی خود را در همان راند اول مغلوب کرده است و علی اکبری می بایست در اولین گام خود در سازمان وان چمپیونشیپ با این مبارز رو در رو شود.

مبارز روس در مصاحبه با وبسایت سازمان درباره نبرد برابر امیر علی اکبری گفت: “این مبارزه برایم اهمیت زیادی دارد. چون اولین مبارزه من در یکی از بهترین سازمان های دنیاست. اولین احساسات و عملکردها بسیار مهم هستند،پس من سعی خواهم کرد که برای شگفت زده کردن همگان بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و به آنها عملکردی فوق العاده هدیه بدهم.
می خواهم با تحت تاثیر قرار دادن دسته سنگین وزن، وان چمپیونشیپ را به یک سطح دیگر ببرم.”

مهارت مشت زنی عباسوف او را به یک استرایکر خطرناک تبدیل کرده و او از آن دست سنگین وزن هایی نیست که تنها یک نقطه قوت برای برد داشته باشد. در واقع با تجربه بیست ساله عباسوف در گرپلینگ و کشتی گرفتن، او از این بابت از رویارویی با قهرمان کشتی فرنگی جهان واهمه ای ندارد‌.

“من بابت کشتی گرفتن او اصلاً نمی ترسم چون من هم می توانم کشتی بگیرم. از وقتی بچه بودم کشتی می گرفتم و اگر او تصمیم بگیرد که با من کشتی بگیرد کوچکترین فرصت و شانسی به او نخواهم داد. من یک مبارز همه کاره هستم که چه در حالت سرپا و چه در خاک به خوبی کارم را انجام می دهم. من از ۱۰ سالگی کشتی و از ۱۴ سالگی بوکس تمرین کرده ام. بنابراین اصلاً اهمیتی نمی دهم که سبک مبارزه حریفانم چه باشد چون توانایی شکست همه آنها را دارم. ۴ دسامبر خودتان همه چیز را خواهید دید.”

باوجود تمامی این صحبت ها عباسوف به توانایی ها و دستاوردهای علی اکبری احترام می گذارد و به خوبی می داند که این مبارزه با مبارزات قبلی او متفاوت است.
“علی اکبری رقیب بسیار قدرتمندی است. علی رقم استایل کشتی او توانایی مبارزه در حالت سرپا را هم دارد و بسیار قدرتمند و باتجربه هم هست. من از او انتظار هر چیزی را دارم و برای مبارزه در سرپا و یا خاک آماده خواهم بود. او نقطه ضعف خاصی ندارد هرچند من فایتری با سطح و لول متفات تری از او هستم و از هر جهت نسبت به او بهترم. من همانند قبل وارد میدان می شوم و سعی می کنم کار او را تمام کنم.”

پر واضح است که علی اکبری می بایست نسبت به ضربات مشت این مبارز روس هوشیارانه عمل کند چراکه اولین اصابت مشت عباسوف به چانه حریف می تواند هر مبارزی را فرو بریزد.
“این اولین مبارزه من در وان چمپیونشیپ است و از این بابت هیجان زده هستم.می خواهم با عملکردم همه را شگفت زده کنم و به دنیا درباره یک پادشاه جدید سنگین وزن معرفی کنم. این مبارزه قطعاً مبارزه دیدنی خواهد بود. چراکه دو سنگین وزن فوق العاده قفس را شریک خواهند شد و به هواداران یکی از بهترین عملکردهای سال را نشان خواهند داد. شما از آن لذت خواهید برد. قول می دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز