عدم تمایل وِرا به ریمچ برابر شان اُملی

“او یک نسخه قلابی از کانر مک گرگور است و واقعی نیست. من هم علاقه ای به مبارزه دوباره با او ندارم.”

11:18 28/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۲۳۱

به گزارش mma.ir ، مارلون وِرا که موفق شده بود در مبارزه با شان اُملی در کومین ایونت رویداد یو اف سی ۲۵۲ پیروز شود، بار دیگر به صراحت اعلام کرد که تمایلی به مبارزه مجدد برابر “شوگا” ندارد.

او شان اُملی را نسخه ساخت چین کانر مک گرگور خواند و گفت: “بیاید واقع بین باشیم. پول بزرگی در ریمچ با او نیست. اول اینکه، او کانر مک گرگور نیست. کانر مک گرگور یا نیت دیاز. هر کسی با کانر مبارزه کند به پول می رسد. اُملی فقط یک نسخه پایین تر از مک گرگور است. او نسخه چینی کانر است. او ساخت چین است. قلابیست. او با نسخه اصلی متفاوت است. ما فقط یک کانر مک گرگور داریم. ما فقط یک چیتو ورا داریم. یک ژوزه آلدو داریم. وقتی شما سعی کنید کس دیگری باشید دیگر خودتان نیستید و حتی آن چیزی هم که می خواستید بشوید نمی شوید. اگر از من می پرسید پولی در ریمچ با اُملی نیست. اگر یک بار دیگر بخواهم با او مبارزه کنم پول بیشتری گیرم نمی آید. آنها (یو اف سی) می دانند که من هیچوقت هیچ مبارزه ای را رد نمی کنم. پس اگر آنها با یک تاریخ بیایند تا من با او یا هر کس دیگری مبارزه کنم من خواهم پذیرفت. من پول در آوردن را دوست دارم.”

ورا در مبارزه بعدی خود که بزرگترین مبارزه دورانش هم هست می بایست با ژوزه آلدو قهرمان اسبق دسته پر وزن یو اف سی در رویداد یو اف سی وگاس ۱۷ به تاریخ ۱۹ دسامبر رو در رو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز