فرانسیس انگانو روی هوا !

لیگ های مبارزه‌ی از امضای قرارداد با فرانسیس انگانو امتناع می ورزند ، اما چرا؟! یعنی همه چیز به درخواست پول او مربوط می شود؟!

18:31 12/اردیبهشت/1402
شناسه خبر: ۸۴۵۵

چند ماه قبل لیگ BKFC با مبارز کامرونی تماس گرفت. رئیس لیگ دیوید فلدمن در مورد مذاکره با قهرمان سابق UFC فرانسیس انگانو گفت: ما قطعا با انگانو تماس گرفتیم. با او و تیمش ارتباط برقرار کردیم. به نظر ما او پول غیر واقعی می خواهد! ما قرار نیست مبلغی را که درخواست کرده به او بدهیم! زمان می گذرد و ارزش آن کم کم شروع به کاهش می کند! و این بار صحبتهای چاتری سیتیودتونگ مدیر اجرایی سازمان وان چمپیونشیپ درباره حضور انگانو در این سازمان که هفته قبل انجام داد ؛ “من قراره این هفته با فرانسیس انگانو ملاقات کنم. سازمان وان چمپیونشیب میتونه به او بزرگ ترین پیشنهاد ممکن رو ارائه بده!” و امروز وان چمپیونشیپ اعلام کرد قراردادی به فرانسیس انگانو نمی بنده !

ما جلسه ای برگزار کردیم و تقریباً سه ساعت صحبت کردیم. پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم که با او قرارداد نبندیم ! فرانسیس یک پسر خوب و یک قهرمان بزرگ است. از صمیم قلب برای او بهترین ها را آرزو می کنیم. ما احساس کردیم که ما در تعدادی از مسائل که حتی به پول مربوط نمی شود، توافق نداریم. این چیزی شخصی نیست، ما فقط برای یکدیگر مناسب نیستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز