قهرمان اسبق UFC به PFL پیوست!

احتمال رویارویی فابریسیو وردوم و مبارز سنگین وزن ایرانی در تورنمنت جایزه بزرگ پی اف ال وجود دارد.

18:46 28/آبان/1399
شناسه خبر: ۶۰۹۸

به گزارش mma.ir ، فابریسیو وردوم (۲۴-۹-۱) مبارز ۴۳ ساله و کهنه کار برزیلی با امضای قراردادی رسماً به سازمان PFL پیوست.

پیتر مورای مدیر عامل اجرایی سازمان پی اف ال در این باره گفت: “از اینکه خبر پیوستن فابریسیو وردوم تام بِرِیدی MMA به سازمان PFL را اعلام می کنم، خوشحالم. فابریسیو یکی از بزرگترین فایترهای سنگین وزن تاریخ ام ام ای است و وقتی قدم به فصل جدید PFL بگذارد می داند که بیشتر از یک مبارزه در پیش روی خواهد داشت. قالب برگزاری یک فصل PFL این فرصت را فراهم می کند که او سرنوشت خود را کنترل نماید و کمربند و جایزه یک میلیون دلاری را از آن خود نماید.”

وردوم چندین مدال در مسابقات IBJJF و ADCC به دست آورده و در طول دوران MMA خود پیروزی های مهمی از جمله برابر: فدور املیاننکو، کین ولاسکوئز، آلیستر اووریم و الکساندر گوستافسون به دست آورده است.

لازم به ذکر است که هاتف معیل (۱۰-۴) مبارز سنگین وزن ایرانی ساکن آلمان هم فروردین امسال به این سازمان امریکایی پیوسته و قرار است در این تورنمنت جایزه بزرگ حضور داشته باشد و حتی ممکن است در یکی از مراحل با وردوم رو در رو شود.

سازمان PFL با نام کامل Professional Fighters League به معنی لیگ فایتران حرفه ای در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و ریاست آن را رِی سیفو فایتر اسبق K-1 بر عهده دارد. مبارزات این سازمان در یک قفس ده ضلعی برگزار می شود و قهرمانان این سازمان که از طریق تورنمنت مشخص می شود یک چک یک میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز