ماسویدال لیاقت مبارزه بر سر کمربند قهرمانی را ندارد.

کامارو عثمان معتقد است فایتران دیگری هستند که شایستگی بیشتری نسبت به ماسویدال برای کسب تایتل شات وجود دارند.

18:07 28/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۶۷

به گزارش mma.ir ، خورخه ماسویدال دارنده کمربند BMF یو اف سی به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۲۰ برای تصاحب کمربند قهرمانی دسته ولترویت UFC به مصاف قهرمان کنونی این دسته یعنی کامارو عثمان خواهد رفت. اما در این بین عثمان معتقد است که ماسویدال لیاقت مبارزه بر سر کمربند قهرمانی را ندارد و هنوز خود را به بالای نردبان مدعیان نرسانده است.

“ماسویدال دچار سوء تفاهم شده. من گفتم او کیست ولی این بدان معنا نیست که او را نمی شناسم این حرفم به این معنی بود که کسانی در صف هستند که لیاقتشان بیشتر از اوست. اما او با این گفته من بازی می کند و معنایش را وارونه جلوه می دهد. یک چیزی را درباره خودم بگویم من هرگز از کسی نفرت ندارم و هر جا احترام باشد پاسخ منم احترام است.”

در ذهن عثمان اسامی دیگری بالاتر از نام ماسویدال وجود دارند که از نظر او لیاقتشان بیشتر از خورخه برای مبارزه بر سر عنوان قهرمانیست و به اعتقاد او ماسویدال باید مبارزات بیشتری انجام دهد تا لیاقتش را اثبات کند.
“افراد دیگری وجود دارند که لیاقتشان بیشتر از ماسویدال است. او هیچ پیروزی برابر شش نفر برتر ولترویت نداشته ولی من پنج نفر از شش نفر برتر این دسته را شکست دادم. این دلیلیست که آن حرف را زدم‌.”
اگر بخواهیم بی طرفانه صحبت کنیم زمانی که ماسویدال بن آسکرِن و دَرِن تیل را شکست داد هر دو آنها جزو پنج نفر برتر دسته بودند. اما به هر روی در ذهن عثمان یک اسم بزرگ دیگر وجود دارد و آن جرج سنت پیر قهرمان اسبق ولترویت می باشد.
” واقعاً آدمهایی هستند که به طور مسلم لیاقت بیشتری دارند. شما الان به من بگویید که اگر جرج سنت پیر بخواهد به دنیای مبارزه برگردد آیا لیاقتش برای تایتل شات بیشتر از خورخه ماسویدال هست یا نه؟! قطعاً که هست.”
البته لازم به ذکر است که ماسویدال و تیمش فعلاً ترجیح می دهند که یک مبارزه پولساز برابر کانر مک گرگور را انجام دهند تا مبارزه قهرمانی برابر عثمان. چون کمربند قهرمانی همواره در دسترس است ولی شاید کانر مک گرگور اینگونه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز