مبارزه آدسانیا و بلاهوویچ برای UFC 259 ثبت شد

آیا اسرائیل آدسانیا توانایی این را دارد که نام خود را در لیست ‘چمپ-چمپ’ های یو اف سی ثبت کند؟!

16:13 13/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۷۴

به گزارش mma.ir ، اسرائیل آدسانیا (۲۰-۰) قهرمان بی شکست دسته میان وزن UFC این فرصت را به دست آورده که در اولین مبارزه اش در یک وزن بالاتر برای کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن بجنگد.

دِینا وایت در گفتگو با بِرِت اُکاموتو خبرنگار ESPN عنوان کرد که مبارزه آدسانیا – بلاهوویچ در رویداد UFC 259 به تاریخ ۱۶ اسفند ۹۹ (۶ مارس ۲۰۲۱) برگزار می شود.

آدسانیا پس از بردن کمربند قهرمانی میان وزن یو اف سی، دو بار از عنوان خود دفاع کرده است. بار نخست برابر یوئل رومرو که مبارزه دلچسبی برای هواداران ام ام ای نبود. دفاع دومش هم برابر پائولو کاستا در یو اف سی ۲۵۳ رقم خورد که عملکرد خوبی را از قهرمان شاهد بودیم.

آدسانیا دو طرح و هدف بزرگ در سال ۲۰۲۱ دارد. یکی قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن یو اف سی و ثبت اسمش در تالار چمپ-چمپ های یو اف سی و هدف دومش مبارزه با جان جونز بزرگ، که به نظ می رسد که حداقل هدف اولش در دسترس قرار گرفته است.

بلاهوویچ (۲۷-۸) در مبارزاتش اخیرش چهار پیروزی پیاپی داشته و در همان شبی که آدسانیا بر کاستا پیروز شد، بلاهوویچ هم با غلبه بر دومینیک ریس کمربند رها شده جان جونز را تصاحب کرد. سه پیروزی دیگر او که به طور متوالی هم به دست آورده برابر کوری اندرسون، ژاکاره سوزا و لوک راکهولد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز