مبارزه با ولکانوفسکی هدف بعدی اسلام ماخاچف!

قهرمان سبک وزن یو اف سی با هدف قراردادن الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه گفت: من باید به استرالیا بروم و این مرد را شکست دهم.

15:38 05/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۴۱

در رویداد اصلی “UFC 280” در روز شنبه در ابوظبی، ماخاچف در “اتحاد آرنا” عنوان سبک وزن این سازمان را به دست آورد و با شکست چارلز اولیویرا در راند دوم، پیروزهای خود را به ۱۱ رساند. این فایتر روسی پس از پیروزی در ابوظبی در اندیشه مبارزه ای دیگر است و چیزی که او در ادامه می‌خواهد با قهرمان پر وزن یو اف سی، الکساندر ولکانوفسکی، برای رتبه ۱ در رده‌بندی پوند به پوند مبارزه کند.

ماخاچف در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه در ابوظبی گفت: «من یک هدف جدید دارم. من باید قهرمان شماره ۱ پوند به پوند باشم. به همین دلیل است که باید به استرالیا بروم و این مرد را شکست دهم.»

ماخاچف و مربی وی، حبیب نورماگومدوف پس از پیروزی بر اولیویرا این خواسته را علنی کردند.

ولکانوفسکی پس از وزن کشی به عنوان فایتر ذخیره برای رویداد اصلی کنار قفس نشست. شاید برخی تعجب کرده باشند که تیم ماخاچف پیشنهاد رفتن به استرالیا، کشور زادگاه ولکانوفسکی، برای یک سوپر مبارزه احتمالی در UFC 284 در ۱۲ فوریه را داده است، اما ماخاچف توضیح داد که آنها همیشه آماده رفتن به خاک حریف هستند.

ماخاچف در این باره گفت: من تیم بزرگی دارم. مهم نیست! ما می توانیم به استرالیا سفر کنیم، کشور خوبی است. می‌توانیم آنجا کمپ بزنیم، آنجا تمرین کنیم.

ماخاچاف با اشاره به مهم نبودن مبارزه در خاک حریف گفت: آنها قبل از آن که مبارزه با چارلز را اعلام کنند، حبیب بارها به من گفت که اگر قرار است در برزیل با ما مسابقه قهرمانی بدهند، ما به برزیل می رویم [یک ماه قبل از آن مبارزه.]

ماخاچف که بیشتر در آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا تمرین کرده است، راه درازی در پیش دارد تا با دستاوردهای همتایان خود در AKA برابری کند، فهرستی که شامل نورماگومدوف شکست ناپذیر و قهرمان دو بخش UFC، دنیل کورمیر، دو مبارزی که با کارنامه بسیار درخشان از هشت ضلعی بازنشسته شدند.

اما ماخاچف به نظر می رسد که نگاه متفاوتی از این دو فایتر دارد ، زیرا او فقط به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سبک وزن است. ماخاچف گفت: در حال حاضر به بازنشستگی فکر نمی کنم. من باید قهرمان شماره ۱ پوند به پوند باشم. بعد از آن لحظه، خواهیم دید. قرار است به این موضوع فکر کنیم، اما در حال حاضر باید بارها از این کمربند دفاع کنم.

ماخاچف در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای افزایش وزن تا ۱۷۰ پوند و کسب عنوان در این وزن دارد یا خیر،گفت: “من باید از این کمربند در بخش خود دفاع کنم، سپس خواهیم دید.” برای میراث من، رفتن به سایر وزن‌ها ایده خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز