محمود ستاری اولین ایرانی فاتح کمربند KRUSH

مبارز ایرانی با دو ناک اوت پیاپی در یک شب کمربند قهرمانی دسته ۹۰- کیلوگرم این مسابقات را به دست آورد.

14:50 03/مرداد/1400
شناسه خبر: ۶۸۷۷

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور‌، رویداد KRUSH 127 شنبه به میزبانی سالن کوراکوئن هال در توکیو ژاپن برگزار شد.

در یکی از مهمترین اتفاقات این رویداد، محمود ستاری مبارز ایرانی می بایست در یک تورنمنت چهار نفره دسته کروزرویت (۹۰- کیلوگرم) به مصاف حریفانش از ژاپن می رفت.

او در گام نخست و در نیمه نهایی این تورنمنت به مصاف روی هیماواری مبارز بلند قامت ژاپنی رفت که سعی داشت با پاهای بلندش فاصله خود را با ستاری حفظ کند ولی مبارز کشورمان در همان راند اول یک بار یا ضربه زانو و بار دوم با یک مشت سنگین کار این مبارز ژاپنی را تمام کرد و به فینال تورنمنت صعود کرد. حریف ستاری در فینال کسی نبود جز سِیا تانیگاوا دیگر مبارز ژاپنی که ستاری پیش از این یک بار سابقه نبرد برابر او را داشت که در آن مبارزه این فایتر را ناک اوت کرده بود و این بار هم دقیقاً مثل مبارزه اول در همان راند نخست با یک ضربه سنگین هوک راست این مبارز ژاپنی را ناک اوت کرد تا کمریند قهرمانی کراش را به دست آورد.

بدین ترتیب محمود ستاری اولین فایتر ایرانی لقب گرفت که موفق شده کمربند کراش را به دست آورد.

محمود ستاری پس از پایان این رویداد ضمن تشکر از هواداران، خانواده و مربیانش گفت که این تنها شروع کار او بوده و هدف بعدی او کسب کمریند قهرمانی دسته ۹۰- کیلوگرم K-1 است. کمربندی که در حال حاضر یک قهرمان ایرانی دیگر به نام سینا کریمیان در اختیار دارد و پیش بینی تقابل این دو قهرمان ایرانی بر سر کمربند کی وان اتفاق عجیبی نیست و احتمالاً دیر یا زود زمان آن فرا خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز