“مزدور” شکست ناپذیر قهرمان را به زیر کشید

آنتونیو دی کاسترو مک کی جونیور با غلبه بر پاتریسیو پیتبول ضمن فتح تورنمنت جایزه بزرگ دسته پر وزن بلاتور، کمربند قهرمانی این دسته را نیز به دست آورد.

19:37 10/مرداد/1400
شناسه خبر: ۶۸۸۵

به گزارش mma.ir ، رویداد Bellator 263 بامداد امروز به میزبانی سالن The Forum شهر اینگلوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

در تیتر مبارزات این رویداد که فینال تورنمنت جایزه بزرگ دسته پر وزن بود، پاتریسیو پیتبول دارنده کمربند قهرمانی این دسته و اِی جِی مک کی مبارز بی شکست امریکایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا برنده این مبارزه علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و کمربند قهرمانی تورنمنت، یک چک به مبلغ یک میلیون دلار را صاحب شود. و در نهایت این اِی جِی مک کی بود که در همان راند اول با اجرای فن گیوتین چوک داور را مجاب کرد تا با اعلام سابمیشن فنی به مبارزه خاتمه دهد. مک کی با این پیروزی رکورد خود را به ۱۸ پیروزی و ۰ باخت ارتقا بخشید‌ و در سمت مقابل پیتبول ضمن از دست دادن کمربند قهرمانی پر وزنش، رکوردش هم به ۳۲-۵ تنزل پیدا کرد.

در یکی از مبارزات بخش اصلی رویداد که نبردی از دسته سبک وزن بود، عثمان نورماگومدوف پسر عموی حبیب نورماگومدوف با مربیگری عثقاب داغستانی توانست حریفش مانی مورو را با ناک اوت فنی در راند اول مغلوب نماید و همچنان بدون باخت (۱۳-۰) باقی بماند. این دومین مبارزه عثمان نورماگومدوف در قفس بلاتور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز