مسنجر: “من اکنون بزرگترین نام در UFC هستم!”

هنری سهودو در گفتگو با آریل هِلوانی از شرایط این روزهایش سخن گفت.

14:14 04/فروردین/1398
شناسه خبر: ۵۷۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ تی جِی دیلاشاو او حالا یک سالی محروم شده و عنوان قهرمانی هم از او دور شده است. با این اتفاق هِنری سهودو قهرمان دسته مگس معتقد است که اکنون او پادشاه جدید دسته های مگس وزن و خروس وزن می باشد.

هنری در بخشی از گفتگوی اخیرش با آریل هِلوانی از شبکه ESPN که یو اف شی باید کلاس وزنی جدیدی با نام “Cejudoweight” (سهودو وزن) ایجاد کند:”اکنون من بزرگترین نام هستم. این دیگه مربوط به مگس وزن یا خروس وزن نیست این سهودو وزن هستش یعنی دسته وزنی من. پس من باید منتظر بمانم و ببینم که یو اف سی چه طرح و برنامه ای برای سهودو وزن دارد.”

اکنون که دسته خروس وزن قهرمانی ندارد، سهودو می تواند به یک دسته بالاتر رفته و بر سر عنوان بلاتصدی این دسته مبارزه کند. دیلاشاو ۳۳ ساله قهرمان سابق که پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگش داوطلبانه عنوانش را رها کرده به مدت یک سال توسط کمیسیون ورزشی ایالت نیویورک (NYSAC) محروم شده است.

سهودو هم آخرین مبارزه اش را در UFC Fight Night 143 با پیروزی پشت سر گذاشت و اکنون روی نوار چهار پیروزی پیاپی قرار دارد و بین پنج فایتر برتر UFC بدون در نظر گرفتن دسته وزنی (pound-for-pound) قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز