من اسطوره کُش هستم!

هنری سهودو خواهان مبارزه با دومینیک کروز،یورایاه فِیبر و کودی گاربرانت است.

17:18 22/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۵۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، هنردی سهودو (۱۵-۲) با غلبه بر دمتریوس جانسون ، تی جِی دیلاشاو و مارلون مورائس اکنون به اولین قهرمان همزمان دو دسته مگس وزن و خروس وزن UFC بدل شده و نام خود را بین بهترین بهترین های تاریخ این سازمان به ثبت رسانده است.
هنری پس از پیروزی با ارزش اخیرش برابر مارلون مورائس که با ناک اوت فنی در راند سوم همراه شد در کنفرانس خبری پس از رویداد UFC 238 از تمایلش برای رویارویی با فایترانی چون دومینیک کروز ، یورایاه فیبر و کودی گاربرانت پرده برداشت و خبرنگاری از او سوال کرد که با وجود فایتر مدعی چون الجامین استرلینگ چرا خواهان مبارزه با کروز،فیبر یا گاربرانت هستی؟! پاسخ سهودو به این پرسش چنین بود:
“چون آنها اسطوره هستند. من خواهان مبارزه های بزرگ هستم. این چیزیست که می خواهم. من یک اسطور کُشم و مبارزات بزرگ را می خواهم. شما ایده مبارزه دومینیک کروز برابر هنری سهودو را دوست ندارید؟ جذابیتی برایتان ندارد؟!”
سهودو همچنین از احتمال رفتن به دسته ۱۴۵ پوند و حمله به کمربند قهرمانی این دسته هم گفت و ابراز امیدواری کرد که با رسیدن به این هدف به تنها فایتر یو اف سی تبدیل شود که قهرمانی سه دسته وزنی مختلف را به دست آورده است. او در ادامه خود را بهترین بهترین های UFC نامید که البته دِینا وایت در واکنش به این صحبت های سهودو گفت که اگر چه هنری به طور قطع در بین بهترین های یو اف سس جای دارد ولی درباره اینکه او بهترین بهترین ها باشد مطمئن نیستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز