من یک کابوس برای آدسانیا هستم!

کریس وایدمن خود را حریفی سخت برای اسرائیل آدسانیا می داند.

16:17 04/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۳۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، کریس وایدمن ۳۴ ساله قهرمان اسبق دسته میان وزن UFC در گفتگو با آریل هلوانی درباره قهرمان موقت دسته میان وزن یعنی اسرائیل آدسانیا صحبت کرد و ضمن تایید عملکرد خوب فایتر نیجریه ای-نیوزیلندی در کیج ، اظهار کرد برخی در قبال او بسیار بزرگنمایی و اغراق کرده اند:
“برخی به چشم یک استعداد به او نگاه می کنند. مبارزه سرپای او فوق العاده است و اکنون می دانم که او پس از مبارزه آخرش بسیار قویتر هم به نظر می رسد. اما باید توجه داشت که او با اندرسون سیلوا ۴۴ ساله یک مبارزه نزدیک انجام داد و توانست برنده بشود. مردم جوری درباره او صحبت می کنند که انگار او بهترین بعدی است و این چیزیست که فکر می کنم در مورد آن اغراق شده و او هنوز نتوانسته خود را ثابت کند. او هنوز با یک کشتی گیر سطح بالا و حتی با پنج نعر اول رنکینگ مبارزه نداشته. من طرفدار او هستم و دوست دارم مبارزاتش را تماشا کنم. تمایل هم دارم با او مبارزه کنم و فکر می کنم کابوسی برای او هستم. اگر شما روی کاغذ این مبارزه را بررسی کنید می بینید که قدرت کشتی و جوجیتسوی من با سایز بدنی که دارم می تواند برای او مسئله ساز شود. من سعی نمی کنم سطح او را پایین بکشم. من فقط واقع بین هستم.”
وایدمن در آخرین مبارزه اش که در رویداد UFC 230 برگزار شد با ناک اوت مغلوب رونالدو سوزا شد و سپس برای درمان آسیب دیدگی گردن و زانویش زیر تیغ جراحی رفت و پس از آن دوران بهبودی خود را طی کرد و گمان می رود اواخر امسال یا حتی زودتر در تابستان به قفس بازگردد و اگر می خواهد شانس مبارزه برابر آدسانیا را به دست آورد ، می بایست چند برد خوب و تاثیرگذار به دست آورد و بار دیگر خود را به جمع مدعیان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز