ناراحتی ایلیر لطیفی از داوران UFC 247

ایلیر لطیفی معتقد است که در رویداد UFC 247 برنده بازی بوده و همچنین عدالت در داوری رعایت نشده است.

18:17 27/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۸۰۱

به گزارش mma.ir ، ایلیر لطیفی که پس از چند مبارزه ناموفق، این بار در سنگین وزن در رویداد UFC 247 به مصاف دریک لوئیس رفته بود؛پس از شکست در این بازی از داوری این مسابقه انتقاد کرد و مخالفت خود را با رای قضات، اعلام نمود. لطیفی در تازه ترین گفتگو خود با خبرنگار ام ام ای فایتینگ ، قضات این مسابقه را به آشپز تشبیه کرد و گفت: برخی از دواران، پخت و پز خانگی با مجموع امتیازات راه انداخته بودند.

ایلیر در رابطه با این بازی به این رسانه گفت:”راستش را بخواهید، من می‌دانستم که در خانه او در ایالات‌متحده هستم. می دانستم دریک لوئیس، یکی از محبوب‌ترین مبارزان UFC است. چیزی برای از دست دادن وجود نداشت، اما می‌دانستم که من فقط با دریک مبارزه نمی کنم.”
ایلیر در ادامه در مورد داوری این مبارزه اظهار داشت:” داشتم با قضات مبارزه می‌کردم. آن شب من در آن صحنه با همه مبارزه می‌کردم. وقتی به آنجا رسیدم، می‌دانستم چه بود. وقتی دعوا تمام شد، صورت دریک را دیدید. او می‌دانست که آن مبارزه را از دست داده‌ است.”
پس از دومینیک ریس این بار نوبت ایلیر لطیفی بود که از داوری و نحوه امتیاز دهی قضات در این رویداد انتقاد کند. با اطمینان داوری اصلی ترین نقطه بحث رویداد UFC 247 بود. بسیاری از هواداران و فایترها برای چندین دوره بازی از رای دواران رضایت نداشتند و این موضوع باید در یو اف سی پیگیری شود تا به اعتبار این سازمان خدشه وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز