نبرد بر سر کمربند رها شده!

موساسی و لیما بر سر عنوان بلاتصدی میان وزن بلاتور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

18:25 29/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۸۱۰

به گزارش mma.ir‌ ، هنوز مدت زیادی از رها کردن کمربند میان وزن بلاتور توسط رافائل لُواتو جونیور قهرمان این دسته (به دلیل ابتلا به عارضه مغزی کاورنوما) نگذشته بود که سازمان بلاتور یک مبارزه بزرگ برای تعیین قهرمان این وزن تدارک دید.

بدین منظور بلاتور از گگارد موساسی قهرمان سابق این دسته و داگلاس لیما قهرمان دسته ولترویت خواست تا بر سر این عنوان به مصاف هم بروند.

بر این اساس دو مبارز در ماه مِی و در مبارزه ماقبل نبرد اصلی فایت کارت مسابقات بلاتور سن خوزه به تقابل با همدیگر خواهند پرداخت.

موساسی (۴۶-۷-۲) در آخرین مبارزه خود موفق شد لیوتو ماچیدا را شکست دهد و اکنون بار دیگر این شانس را دارد تا مجدداً کمربند قهرمانی میان وزن بلاتور را به دست اورد.

لیما (۳۲-۷) برزیلی قهرمان سه دوره دسته ولترویت در آخرین مبارزه خود با غلبه بر روری مک دونالد موفق شد ضمن انتقام شکست قبل برابر این حریف، عنوان قهرمانی و کمربند قهرمانی تورنمنت جایزه بزرگ ولترویت را به دست آورد.

رویداد بلاتور ۲۴۲ بامداد یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ به میزبانی “SAP Center” سن خوزه برگزار خواهد شد و در تیتر مبارزات این رویداد رایان بِیدِر و وادیم نِمکوف بر سر عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن بلاتور به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز