نبرد سوم جونز و کورمیر کاملاً متفاوت خواهد بود!

رَشاد اِوَنز از شانس بالای کورمیر برای پیروزی در یک مبارزه سنگین وزن برابر جان جونز می گوید.

17:09 07/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۱۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن UFC و دنیل کورمیر قهرمان سابق نیمه سنگین وزن و پادشاه حال حاضر سنگین وزن سابقه دو رویارویی دیدنی داشتند.
بار اول در UFC 182 که جان جونز موفق شد با رای متحد داوران DC را شکست دهد و در بار دوم اگر چه جونز با ناک اوت فنی در مبارزه پیروز شد ولی به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ این مبارزه بدون برنده اعلام شد.
اکنون و بار دیگر صحبت هایی درباره مبارزه احتمالی سوم بین این دو غول UFC شنیده می شود اما این بار نه در نیمه سنگین وزن بلکه در سنگین وزن!
مبارزه ای که در صورت شکل گیری به اعتقاد بسیاری کاملاً متفاوت تر از دو مبارزه قبلی خواهد بود. یکی از کسانی که قویاً تفاوت نبرد سوم را ضمانت می کند رشاد اِوَنز قهرمان اسبق دسته نیمه سنگین وزن UFC است. اِوَنز که به تازگی به تالار مشاهیر یو اف سی هم راه پیدا کرده در گفتگویی که با MMA on SiriusMX داشت درباره ایده نبرد سوم بین جونز و کورمیر چنین گفت:
” فکر می کنم اگر جان جونز با DC در سنگین وزن مبارزه کند این بار مبارزه کاملاً متفاوت خواهد بود. من فکر می کنم جان جونز هم این را می داند. او فایتر بسیار باهوشی است. فکر می کنم او شانس بهتری برای غلبه بر DC در نیمه سنگین وزن دارد اما در سنگین وزن کورمیر بادوام تر است. او قدرتی در سنگین وزن دارد که در دسته ۲۰۵ پوند به دلیل کم کردن وزن نداشت.دیدن مبارزه سوم بین آنها در سنگین وزن بسیار جالب خواهد بود و من تضمین می کنم که این بار مبارزه بسیار متفاوت تر از دو مبارزه قبلی خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز