نپذیرفتن مبارزه بوکس بخاطر ترس از شکست و کاهش محبوبیت!

جیک پاول توضیح داد که چرا “کانر مک گرگور” پیشنهاد وی را برای مبارزه بوکس را قبول نمی کند!

09:15 01/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۰۵

پاول از زمانی که حرفه بوکس خود را در یوتیوب آغاز کرد، به شدت با مک گرگور، فوق ستاره UFC در ارتباط بوده است، اما انتظار ندارد فایتر ایرلندی مسابقه رینگ را بپذیرد! جیک پاول انتظار دارد رقیب طولانی مدت خود، کانر مک گرگور، اگر اندرسون سیلوا را شکست دهد، مبارزه بوکس را رد کند.

این ستاره یوتیوب در تمام پنج مبارزه خود به عنوان یک حرفه ای پیروز شده است و وقتی آخر هفته آینده در فینیکس به مصاف اسطوره یو اف سی « اندرسون سیلوا» می رود، ششمین مبارزه خود را برگزار خواهد کرد. پل در زمان مدت حضورش در این ورزش به وضوح اعلام کرده است که هدف اصلی او مک گرگور قهرمان سابق دو وزن یو اف سی است. مرد ایرلندی پس از شکستگی پای خود در جولای گذشته از میادین خارج شده ، اما در آینده به رینگ بوکس بازمیگردد، زیرا در شکست مقابل فلوید می ودر در سال ۲۰۱۷ خوب ظاهر نشد. با این حال پاول معتقد است که مک گرگور این بازی را نخواهد دید و به دنبال گزینه های بیشتر برای مبارزه است.

وقتی از جیک پاول پرسیده شد که آیا فکر می کند بوکس با مک گرگور اتفاق می افتد یا خیر، پاسخ داد: متاسفانه این کار امکان پذیر نیست! فقط به این دلیل که او خواهد دید که من در مبارزه با اندرسون سیلوا چه می کنم (غلبه بر سیلوا) و می گوید چرا سعی کنم برای این بچه ۱۰۰ میلیون دلار بسازم و به او ببازم تا بتواند نامش از من مشهور تر شود و بالا برود.”

جیک ادامه داد: شکست دادن من افسانه ای خواهد بود، بسیاری از بوکسورها این کار را نمی کنند، به همین دلیل است که کانلو با بناویدز مبارزه نمی کند.

جیک افزود: من متعقدم اگر او را شکست دهم، مشهورترم خواهد کرد. او مطمئناً یک طرفه است و من در مبارزه پول کمتری به دست خواهم آورد، اما در حال حاضر چه کسی می داند در آینده چه اتفاقی می افتد.

پاول در رسانه‌های اجتماعی به دنبال فریب دادن مکرر مک گرگور در تلاش برای جذب او به یک درگیری است که علیرغم تلاش او برای آغاز مذاکرات بر سر یک مبارزه، برای چندین ماه با شکست مواجه شد. با این حال، در ماه مارس امسال، مک گرگور پس از انتقاد از تکنیک بوکس خود در حین فیلم تمرین، به سازنده محتوا با برچسب “جیک ” به او پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز