هنوز بهترین بهترین ها نشده ام!

حبیب نورماگومدوف می گوید سه مبارزه تا تبدیل به برترین فایتر UFC در تمامی دوران ها فاصله دارد.

17:02 23/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۶۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، حبیب نورماگومدوف (۲۷-۰) فایتر شکست ناپذیر داغستانی از دید هوادارانش و البته بسیاری از طرفداران MMA بهترین فایتر دنیاست ولی خود “عقاب” فعلاً چنین اعتقادی ندارد و معتقد است قبل از اینکه خود را بهترین فایتر تمامی دوران بنامد می بایست از سه مبارزه ای که در سر دارد سربلند بیرون آید.
حبیب چهارشنبه در اولین کنفرانس خبری رویداد UFC 242 که در لندن برگزار شد پاسخگوی سوالات خبرنگاران متعدد بود و در خلال این جلسه او گفت که اول باید پویریر را شکست دهد،سپس بر تونی فرگوسن پیروز شود و در نهایت از سد جرج سنت پیر افسانه ای عبور کند تا بتواند خود را بهترین بهترین ها بنامد.
“من می بایست اول داستین پویریر را شکست دهم،بعدش می بایست بر تونی فرگوسن غلبه کنم و بعد از آن باید GSP را ببرم و سپسدمی توان در جدول بهترین بهترین ها نفر اول باشم. این نظر من است.”
حال حبیب ۷ سپتامبر امسال و در رویداد پیش روی UFC 242 ابوظبی به مصاف اولین هدف خود از این لیست سه نفره یعنی داستین پویریر می رود تا در صورت پیروزی بر الماس به دنبال تکمیل دو ماموریت بعدی خود باشد.ماموریتی که البته چندان برای عقاب آسان به نظر نمی رسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز