وان چمپیونشیپ سنگاپور، پشت درهای بسته!

رئیس ONE Championship به دلیل شیوع بیماری کرونا از برگزاری رویداد بعدی این سازمان بدون حضور تماشاگران خبر داد.

17:21 01/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۳۱

به گزارش mma.ir ، سازمان آسیایی وان چمپیونشیپ در حال تدارک رویداد بعدی خود می باشد که قرار است جمعه ۹ اسفند ۹۸ در سنگاپور برگزار گردد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس قرار است این مسابقات پشت درهای بسته برگزار شود.

چتری سیتیودتونگ در یک پست طولانی در صفحه فیسبوکش این جریان را تایید کرد و گفت: “به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس در سنگاپور، من تصمیم گرفتم تا رویداد ONE: King of Jungle به تاریخ ۲۸ فوریه را بدون حضور تماشاگران و تنها به صورت پخش زنده برگزار کنم. ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور برای عموم باز نخواهد بود ولی پخش زنده آن برای بیش از صد و پنجاه کشور صورت خواهد گرفت.”

بیماری کرونا ویروس اولین بار از چین شروع شد و هفتاد و هفت مورد ابتلا در سنگاپور هم گزارش شده است. سازمان وان چمپیونشیپ مدعی شد که تماس ها و درخواست هایی برای لغو این رویداد داشته ولی در نهایت تصمیم گرفت که این رویداد را با شرایط خاصی برگزار نماید.

“من و تیمم این گزینه را داشتیم که کل این رویداد را کنسل کنیم ولی تصمیم گرفتیم که آن را لغو نکنیم. جهان در حال حاضر بیشتر از هر زمانی به امید و استحکام احتیاج دارد و قهرمانان ما مهیای آن می شوند تا در ۲۸ فوریه با بهترین عملکرد زندگیشان برای طرفداران ما در جای جای دنیا الهام بخش باشند.”

سازمان وان چمپیونشیپ پیش از این یکی از رویدادهای خود را که قرار بود به میزبانی چونگ کینگ چین برگزار شود به دلیل فراگیر شدن کرونا ویروس به جاکارتا منتقل کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز