وقتش که شد به قفس باز می گردم!

نِیت دیاز برای بازگشت خود به هشت ضلعی زمانی مشخص نکرده است.

14:22 10/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۷۲

به گزارش mma.ir ، نِیت دیاز از آن دسته از مبارزانی است که اگر چه هیچ وفت به اندازه ستاره هایی چون کانر مک گرگور مورد توجه قرار نگرفته ولی باز با این حال بسیاری از طرفداران MMA به او اهمیت بسیاری می دهند.

دیاز پس از شکست برابر خورخه ماسویدال و ناکامی در دستیابی به کمربند BMF هنوز برنامه ای برای بازگشت سریع تر به قفس ندارد و این درحالیست که بسیاری از طرفداران دنیای مبارزه خواهان بازگشت زود او به هشت ضلعی هستند اما نِیت در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ESPN داشت گفت: “الان نمی توانم چیزی بگویم و می خواهم ببینم که طی چند ماه آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. “

دیاز اخیراً پس از مبارزه کانر مک گرگور برابر دونالد سرونی که با پیروزی سریع بد نام ایرلندی همراه بود طی توئیتی به آن چنین واکنش نشان داد: “خیلی ضعیف بود و تمام آن یه گاوبندی بیشتر نبود.” او سپس گفت: “برای کابوی برد یا باخت اهمیت نداشت. برای همین مک گرگور کار سختی برای غلبه بر او نداشت.” کانر مک گرگور هم در کنفرانس خبری پس از مبارزه با دونالد سرونی گفت که مبارزه با نِیت همواره یکی از گزینه هایش برای مبارزه بعدی او است.
“بجنب نِیت! زود باش برادر. مبارزه سوم هر وقت بخوای اینجاست!”

اما نکته ای که نباید در رابطه با نیت دیاز فراموش کنیم این است که او هرگز به کسی اجازه دیکته کردن برای زمان بازگشتش را نمی دهد. وقتی از او درباره زمان بازگشتش به قفس سوال شد او زمان واضحی برای آن تعیین نکرد. “وقتی زمان مناسب برسد آن وقت بر می گردم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز