پدر حبیب به کما رفت!

گزارشات از اوضاع نامساعد عبدالمناپ نورماگومدوف خبر می دهند.

08:20 25/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۳۷۸

به گزارش mma.ir ، خبرهای ناراحت کننده ای از موسکو پایتخت روسیه به گوش می رسد که از بستری شدن عبدالمناپ نورماگومدوف (پدر حبیب) در یک بیمارستان نظامی حکایت دارد و ناراحت کننده تر اینکه او در حالت کما فرو رفته است.

صفحات رسمی سازمان UFC در رسانه های اجتماعی ضمن تایید این خبر، صحبت های دلگرم کننده دِینا وایت درباره پدر حبیب را پوشش دادند.

“عبدالمناپ نورماگومدوف یک استاد واقعی هنرهای رزمی است که با افتخار، شرافت و احترام زندگی می کند. او همین ویژگی ها را در فرزندش حبیب هم قرار داده. از همان شروع دوران حرفه ای حبیب، عبدالمناپ در کنارش بود. می دانم که حبیب چقدر به پدرش نزدیک است و از اینکه عبدالمناپ را در چنین وضعیتی می بینم غمگینم. فکرم در کنار عبدالمناپ و خانواده نورماگومدوف است، در حالی که عبدالمناپ در حال مبارزه با این وضعیت است.”

به جز وایت چند تن از مبارزان یو اف سی از جمله کانر مک گرگور هم با خانواده نورماگومدوف همدردی کردند. کانر در حساب توئیتری خود در این باره چنین نوشت: “برای سلامتی عبدالمناپ نورماگومدوف دعا می کنم، مردی که دلیل قهرمانی بیشتر قهرمانان جهان در رسته های مختلف است. یک نابغه واقعی رزمی. از شنیدن این خبر امشب خیلی ناراحت شدم و در این زمان برای خانواده نورماگومدوف دعا می کنم.”

ماه گذشته بود که خبر بیماری ریوی عبدالمناپ ۵۷ ساله منتشر شد و به نظر می رسد مبارزه او با این بیماری همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز