پیشبینی حبیب در مورد مبارزه مک گرگور و گیجی

حبیب نورماگومدوف: مبارزه بین جاستین گیجی و کانر مک گرگور کاملا رقابتی و پایاپای خواهد بود.

09:50 25/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۷۸

به گزارش mma.ir ، باتوجه به اظهرات اخیر دِینا وایت، رئیس سازمان یو اف سی در مورد منتظر نماندن کانر برای مبارزه با حبیب و احتمال مبارزه با شخص دیگر تا قبل از مبارزه مجدد و همچنین بنا بر گفته های آریل هلوانی خبرنگار شبکه ESPN که مدعی شد سازمان UFC به دنبال برگزاری یک مبارزه بین کانر مک گرگور و جاستین گِیجی در تابستان پیش رو است؛ خبرنگاران به سراغ حبیب نورماگومدوف رفتند و نظر وی را درمورد نتیجه این فایت پرسیدند ، او گفت : “جاستین گیجی و کانر ، این سوال سختی است. به نظر من جاستین گیجی را می‌خواهم، اما فکر می‌کنم پنجاه پنجاه است. فکر می‌کنم شماها هم معتقدید پنجاه پنجاه است. چون این یک مبارزه استقامتی و پایاپای خواهد بود ، جاستین و کانر هردو خوب هستند و من فکر می‌کنم که پنجاه پنجاه خواهد بود.”

قهرمان سبک وزن یو اف سی در مورد جاستین گیجی اظهار داشت : ” جاستین گیجی یکی از بهترین سبک وزن ها در جهان است. هر کسی جزء برترین های دسته ی سبک وزن قرار می گیرد سخت خواهد بود. شما باید این را باور کنید که می توانید روزی قهرمان شوید. اگر نه ، چرا تمرین می کنید؟ من به نظر او احترام می گذارم ، من به نحوه فکر کردن او احترام می گذارم ، و احترام می گذارم که او می خواهد مهارت خود را نشان دهد و او می خواهد خودش را به چالش بکشد. تو باید این کار را انجام دهی .”

حبیب در مبارزه قرن کانر را مغلوب کرد و در صورتی که گیجی نیز، مک گرگور را شکست دهد ، آنگاه او یک رقیب جدی برای حبیب محسوب می شود. اما، این مبارزه در صورتی برگزار خواهد شد که حبیب ، تونی فرگوسن را در UFC 249 شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز