پیشنهاد تایتل شات ولترویت به مک گرگور!

مدیر برنامه عثمان گفت که اگر ماسویدال نفر بعدی برای قهرمان نباشد به کانر پیشنهاد تایتل شات داده خواهد شد.

17:40 07/خرداد/1399
شناسه خبر: ۵۴۱۶

به گزارش mma.ir ، کانر مک گرگور قهرمان اسبق دو دسته پر وزن و سبک وزن یو اف سی سرانجام در سال ۲۰۲۰ بار دیگر به کیج بازگشت و موفق شد در چهل ثانیه دونالد ‘کابوی’ سرونی را شکست دهد. بدنام پس از این پیروزی گفت که تنها برای انجام این مبارزه به ولترویت نیامده و هدفش کمربند قهرمانی دسته ۱۷۰ پوند UFC می باشد. الان هم مبارزه بر سر کمربند این دسته از جانب مدیر برنامه های عثمان به مک گرگور پیشنهاد شده که البته فعلاً تنها از سمت علی عبدالعزیز بوده و نه از جانب UFC و یا مچ مِیکرهای سازمان.

همانطور که می دانید عبدالعزیز مدیر برنامه های حبیب نورماگومدوف قهرمان کنونی سبک وزن UFC هم می باشد و در زمان مبارزه حبیب و کانر، بدنام حملات شدیدی علیه او داشت و او را “موش تروریست” هم خطاب کرد و اکثر علاقه مندان به MMA سابقه درگیری لفظی بین عبدالعزیز و مک گرگور را می دانند. با این وجود پس از ابراز تمایل خورخه ماسویدال برای ریمچ با نِیت دیاز عبدالعزیز با انتشار توئیتی مبارزه بر سر قهرمانی ولترویت را به بدنام پیشنهاد داد.

“به نظر می رسد که مدعی شماره یک (ماسویدال) الان خواهان مبارزه با نِیت دیاز است. خوش به حالش! هِی کانر مک گرگور تو تایتل شات را می خواهی؟ عثمان به تو آن را می دهد و قول داده که در مبارزه با تو دو راند تیک دان نکند و فقط سیلی بزند.”

شاید در نگاه اول این تنها لفاظی یا جنگ روانی عبدالعزیز در توئیتر به نظر برسد ولی بِرِت اوکاموتو خبرنگار ESPN این ادعای عبدالعزیز را به عنوان یک پیشنهاد جدی به مک گرگور تایید کرد.

عثمان و تیمش می خواهند با رویای قهرمانی مک گرگور در سومین دسته یو اف سی، او را برای قبول این پیشنهاد تحریک کنند و او را به دامی که کابوس نیجریه ای نام دارد بکشند.

از طرفی ممکن است خود مک گرگور هم واقعاً برای دستیابی به کمربند سوم و تاریخسازی در UFC به توانایی هایش ایمان داشته باشد و بخواهد رویای خود را به واقعیت بدل کند. البته همگان از جمله طرفداران دو آتشه بدنام هم می دانند که این هرگز برای او آسان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز