پیش نمایش و بررسی رویداد بسیار مهم بلاتور ۲۲۱

رویداد مهم بلاتور ۲۲۱ دو روز دیگر در شهر روزمونت ایالت ایلینویز و سالن آل استیت برگزار خواهد شد.

14:56 19/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۸۱

به گزارش پایگاه خبری MMA.ir ، در این رویداد ۹ مبارزه برگزار خواهد شد.

در مین اونت و مهمترین مبارزه شب شاهد یک سوپرفایت خواهیم بود و مایکل چندلر باید از عنوان قهرمانی سبک وزن درمقابل قهرمان کنونی دسته پروزن پاتریسیو فریری دفاع نماید.

اگر فریری بتواند پیروز شود بصورت همزمان قهرمان دو وزن مختلف خواهد شد و همچنین میتواند در رکورد بیشترین قهرمانی در تاریخ یو اف سی با مایکل چندلر برابر شود(چندلر با کسب سه بار عنوان قهرمانی پر افتخارترین قهرمان تاریخ بلاتور است)

در کومین اونت شاهد یک رقابت بسیار حساس از نیمه نهایی تورنمنت فوق سبک وزن خواهیم بود جاییکه مایکل پیج شکست ناپذیر باید به مصاف قهرمان سابق داگلاس لیما برود.

در مرحله نخست تورنمنت پیج از سد پائول دیلی گذشته بود و لیما با شکست دادن آندره کورشکوف پای به این مرحله گذاشته اند و شخص پیروز در فینال تورنمنت باید با برنده رقابت آنسوی جدول روری مک دونالد و نیمان گریسی برسرعنوان قهرمانی فوق سبک وزن و البته یک میلیون دلار دیدار نماید.

قهرمان اسبق کشتی کج WWE جیک هیگر ملقب به جک سواگر نیز که به تازگی به MMA روی آورده است و در مبارزه نخست با سابمیشن پیروز شده بود در دسته سنگین وزن به مصاف حریف نچندان معروف خود تی. جی جونز میرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز