چراغ سبز پاکیائو به مک گرگور!

“می خواهم در مبارزه بعدی با یک فایتر MMA بوکس کنم.”

16:12 24/دی/1399
شناسه خبر: ۶۳۰۰

به گزارش‌ mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور، کانر مک گرگور ستاره دنیای MMA و قهرمان سابق دو دسته پر وزن و سبک وزن یو اف سی قرار است ده روز دیگر و در تیتر رویداد یو اف سی ۲۵۷ با داستین پویریر ریمچ داشته باشد.

باوجود اینکه کانر یکی از بیشترین دستمزدها را بین مبارزین یو اف سی دارد ولی بدنام ایرلندی پس از سوپرفایت بوکسی که در سال ۲۰۱۷ برابر فلوید میودر افسانه ای داشت، با وجود شکست در آن مبارزه پول هنگفتی به جیب زد و پس از آن همواره از تمایلش برای ورود مجدد به رینگ بوکس سخن گفته است. در این بین مانی پاکیائو قهرمان بزرگ دنیای بوکس هم چندین مرتبه از ایده و طرح یک مبارزه بوکس با مک گرگور استقبال کرده و خود کانر هم به شدت خواهان بوکس با “پکمن” است.

پاکیائو در بخشی از صحبت هایش با رسانه BusinessMirror گفته: “در حال حاضر می خواهم با یک مبارز MMA بوکس کنم و می خواهن بخش بزرگی از درآمدم از این مبارزه را به قربانیان ویروس کووید ۱۹ در فیلیپین اهدا کنم.”

پاکیائو در سن ۴۲ سالگی همچنان یکی از قدرت ها و نمادهای حال حاضر بوکس محسوب می شود و کمربند قهرمانی WBA دسته ولترویت را در اختیار دارد. او هم اکنون روی نوار سه پیروزی پی در پی است و به نظر می رسد او یک جای خالی در رکوردهایش برای مبارزه با بدنام ایرلندی کنار گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز