چشم کاستا به ریمچ زودهنگام!

مبارز برزیلی به تمرینات بازگشت تا پیش از ۲۰۲۱ انتقام شکست برابر آدسانیا را بگیرد.

09:33 13/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۳۵

به گزارش mma.ir ، پائولو کاستا در رویداد اخیر UFC 253 شانس دستیابی به کمربند قهرمانی میان وزن یو اف سی را با شکست برابر اسرائیل آدسانیا از دست داد و اولین باخت در کارنامه حرفه ای او به ثبت رسید. عملکرد ناامید کننده مبارز برزیلی در آن رویداد مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت ولی خود کاستا به تمرینات بازگشته و البته چشم امید به قبول ریمچ از جانب آدسانیا و یو اف سی دارد. او در یکی از پست های اخیر صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی گفت “ماه دسامبر برای نابود کردن باز خواهم گشت. من در ۱۸۵ پوند باقی خواهم ماند تا دوباره با او مبارزه کنم. من خیلی زود با او مبارزه خواهم کرد و این را می داند. من با تمامی سلاح هایی که دارم باز خواهم گشت. نگران نباشید. ما با کل تیم صحبت کردیم و می دانیم که چه اتفاقی افتاد. ما روی آن متمرکزیم و جای نگرانی نیست. ما کمربند را به برزیل خواهیم آورد. این اتفاق رخ خواهد داد چه شما دوست داشته باشید یا نه‌. هیچ چیز تغییری نکرده‌. فقط زمانش تغییر کرده است. ”
شما در این باره چه فکر می کنید؟ آیا عملکرد او در مبارزه اول یک بدشانسی بود؟ آیا او لایق مبارزه دوم با قهرمان هست یا نه؟ آیا اصلاً توانایی شکست آدسانیا در کاستا وجود دارد؟

یک پاسخ به “چشم کاستا به ریمچ زودهنگام!”

  1. مجید حسن پور گفت:

    سلام، پائولا کاستا از نظر فنی و سرعت پایینتر از آدسینا می باشد، همین عامل باعث شد که در مبارزه سر کمربند با ادسبنا به مشکل بخوره، به نظرم پائولا کاستا خیلی رویایی فکر کرده بود که فکر کرده بود مقابل اسراییل پیروز میشه، تو مبارزات قبلیشم فقط مقابل یک حریف قوی به نام رومرو که پا به سن گذاشته بود قرار گرفته بود، که در آن مبارزه هم به نظرم با جانبداری پیروز شد چون ضربات زیادی از رومرو دریافت کرد که باید می باخت. به نظرم تو میان وزن اول آدسینا و بعد، وایتیکر و بعد رومرو نفرات برتر می باشد و کاستا در بهترین شرایط نفر چهارم این وزن می باشد و برای ریمچ حداقل باید دو تا از خریف های خوب این وزن را شکیت دهد. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز